úvod
homepage

Značky Březňák a Zlatopramen plánují další expanzi do Německa vytisknout článek

Přidáno: 23. února 2010  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 3199x

V uplynulých dnech zavítali do České republiky představitelé společnosti Drinks Union Deutschland Gmbh.

Tato společnost se sídlem ve Výmaru v německém Durynsku zajišťovala od svého založení v roce 1998 export značek z portfolia Drinks Unionu, po jeho prodeji skupině Heineken nabízí i další značky z jejího portfolia. Cílem setkání s managementem Heinekenu Česká republika bylo naplánovat a rozvrhnout exportní objemy značek Březňák a Zlatopramen směřující do Německa v příštích dvou letech. Dohodnuté objemy jsou ambiciózní, v letech 2010 a 2011 by se ve skleněných vratných lahvích a plastových Maxilahvích mohlo do Německa vyvézt až 600.000 hektolitrů piv severočeských značek.

Tento ambiciózní plán vychází z výsledků, kterých DUD v průběhu let dosahoval. Rok po svém založení v roce 1998 dosáhly prodeje necelých 7.000 hektolitrů, v minulém roce to již bylo více než 240.000 hektrolitrů piv Březňák v lahvích a Zlatopramenu v Maxilahvích. Značka Březňák je navíc považována za číslo jedna mezi importovanými pivy na náročném německém trhu. Tým, který se v Německu o obchodní úspěch značek Zlatopramen i Březňák stará, čítá 15 lidí vedených Helmutem Geigerem, generálním ředitelem a Heike Winterovou, obchodní ředitelkou.

Pivo značky Březňák v Německu patří cenově do středového segmentu, kde je konkurence velká. Proto nás velmi těší, že se pivu Březňák, které je v tuto chvíli s velkou pravděpodobností nejprodávanějším českým pivem v Německu, tolik daří. Myslím si, že je to tím, že Němci prostě milují plnou chuť tradičně vařeného piva,“ řekl Daniel de Jonge, ředitel exportu Heinekenu Česká republika. Dodal, že značku Březňák v současné době na německém trhu zastupují piva Březňák - světlý ležák, Březňák - tmavý výčepní, Březňák polotmavý ležák a Březňák Diät, což je dietní pivo. Zhruba 95 % exportovaných piv značky Březňák na německý trh směřuje v lahvích, zbylá část piv je vyvážena v sudech do gastronomických zařízení.

Zlatopramen 110 se na německém trhu od září prodává s velkým úspěchem také v loňské obalové inovaci – plastové Maxilahvi o objemu 1, 5 litrů. „Toto balení, jeho praktičnost, ekologičnost a především kvalita piva, která díky obalu zůstává na nejvyšší možné úrovni zjevně fungují i v Německu, kde jsou konzumenti velice nároční. Máme opravdu velkou radost,“ říká Daniel de Jonge. „Nahrál nám i fakt, že Německo je zemí, kde jsou exportní značky Heinekenu, jako Zlatopramen a Březňák, velice populární,“ dodává.

 

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání