úvod
homepage

Téměř jedenáctimetrový model Maxilahve Zlatopramen 11° vztyčen v Praze vytisknout článek

Přidáno: 3. února 2010  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 3025x

Od konce ledna je na Pražskem okruhu u nájezdu Pod Lochkovem k vidění téměř jedenáctimetrový model Maxilahve Zlatopramen 11°.

Tento neobvyklý a výrazný způsob propagace používá Zlatopramen pro svou loňskou obalovou inovaci – speciální plastovou Maxi láhev o obsahu 1,5 litru. Právě díky jejímu úspěchu se skupina Heineken stala leaderem v tomto mladém a rychle se rozvíjejícím segmentu balení piva na českém trhu. Až na 77,6 procenta se dle průzkumu agentury Nielsen vyšplhal její podíl v oblasti piva baleného v PET lahvích v období od května do října roku 2009.

Značka Zlatopramen pro propagaci tohoto druhu obalu volí již několikátou formu oslovení konzumentů. V minulém roce to byla mimořádně úspěšná startovací kampaň v TV a spotřebitelská soutěž motivující k získání zajímavých cen.

Maxi reklamní plocha v podobě obří lahve znázorňující věrnou kopii Maxilahve Zlatopramen 11° je součástí komunikační kampaně Maxilahev Zlatopramen 11° - o stupeň větší zábava z léta 2009. Maketa lahve je tvořena ze čtyř částí, na jejich transportu a instalaci na místo bylo třeba využít manipulační techniku, nákladní a doprovodná vozidla, jeřáb, podvalník a tým deseti lidí. Tato maketa je jedinečná svou velikostí i unikátní technologií výroby, která zajišťuje odolnost vůči povětrnostním podmínkám i dešťovým srážkám. Materiál dokonce umožňuje umístění na vodní plochu. Použité materiály zahrnují ocelovou konstrukci, ocelové pozinkované plechy, nástřiky z polyuretanové pěny a polystyrenové kvádry opracované do požadovaného tvaru. Na povrchu je polystyren upraven cementovou fasádní stěrkou, která je opatřena syntetickým nátěrem v požadovaných odstínech. Na realizaci se podílely agentury Starcom MediaVest Group, Hullabaloo, 4 ever tarcom, DTS Vrbenský z Mostu a společnost Quo.

Prodej našich pivních značek ve speciálních plastových obalech překonal v roce 2009 celkovou hranici 14 milionů prodaných plastových pivních lahví. Kromě domácího trhu mělo pivo ve speciálních plastových obalech velký ohlas v Německu, kam bylo určeno zhruba půl milionu těchto lahví“ doplnil přehled úspěchů Maxilahve ředitel marketingu skupiny Heineken Česká republika Jiří Imrýšek.

A čím se vlastně Maxilahev s označením beer pack, vyvinutá speciálně pro pivo, liší od běžných PET lahví, které jsou u nás na trhu k dostání? Díky svému složení má až 10x vyšší ochranu proti průniku kyslíku, 2x vyšší trvanlivost produktu, 2x vyšší ochranu proti průniku CO2 a odlišuje se i větší šířkou a pevností plastu. Poskytuje díky tomu také lepší teplotní stabilitu piva, které si díky tomu zachová svoji nejvyšší kvalitu.

 

 

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání