úvod
homepage

Budějovický Budvar uvedl na německý trh speciální láhev pro gastronomii vytisknout článek

Přidáno: 8. prosince 2009  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 3173x

Budějovický Budvar představil v Hamburku speciální láhev pro světlý ležák Budweiser Budvar, určenou výhradně pro německé restaurace.

Budějovický Budvar, n.p. představil 3. prosince 2009 ve vyhlášeném hamburském klubu Thomas Read (www.thomasread.com) speciální láhev („Club-Flasche“), určenou výhradně pro německou gastronomii. Slavnostní party ve stylu módní přehlídky s mottem „Budweiser Budvar – Your Style“ se zúčastnili zástupci spotřebitelů, zákazníků, německých médií i dceřinné společnosti Budweiser Budvar Importgesellschaft mbH. V Německu je poměrně rozšířená praxe, kdy výrobci značkových nápojů používají pro segment tzv. on trade (= gastronomie) zcela odlišná balení.

Přestože v Německu patříme mezi nejdražší značky piva, spotřeba piva tam klesá a konkurenční boj je mimořádně ostrý, dokázali jsme v této zemi meziročně zvýšit prodej piva o více než devět procent. Další prostor pro růst vidíme také v segmentu stylových značkových restaurací. Speciální láhev pro gastronomii by nám měla pomoci k získání většího tržního podílu v tomto segmentu, říká Ing. Dominika Kovaříková, regionální obchodní manažerka pro Německo z Budějovického Budvaru.

Nová vratná láhev světlého ležáku Budweiser Budvar o objemu 0,33 litru se od lahví určených pro maloobchodní prodej odlišuje zcela novou etiketou, která zvýrazňuje logo a omezuje některé grafické prvky používané na tradičních etiketách. Také celkový design láhve je upraven tak, aby lépe odpovídal prostředí stylových značkových restaurací v Německu, ve kterých se ležák Budweiser Budvar podává. Německo se tak stane jedinou zemí na světě, ve které se zákazníci budou setkávat s ležákem Budweiser Budvar v láhvích se dvěma odlišnými etiketami.

Německo je pro Budějovický Budvar nejdůležitější exportní zemí. Na celkovém vývozu pivovaru se podílí asi ze 30 %. Podle Spolkového statistického úřadu poklesla celková spotřeba piva v Německu za první pololetí 2009 o 4,1 %.

BB Club-Flasche
BB Club-Flasche

 

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání