úvod
homepage

Zlatopramen 11° kraluje jedenáctistupňovým pivům v  maloobchodě vytisknout článek

Přidáno: 18. listopadu 2009  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 2450x

Bilance jedenáctistupňových piv z portfolia skupiny Heineken Česká republika, tedy neustále rostoucí pivní kategorie zaujímající již 11 procent tuzemské spotřeby, je pro letošní rok v českém maloobchodě více než uspokojivá.

Zlatopramen 110, Starobrno Medium a Hostan Hradní v plechovkách a lahvích, zahrnujících i hit sezony nazvaný Maxilahev, totiž pro letošní rok překonávají výsledky všech svých konkurentů i očekávání skupiny Heineken.

Za dobrými výsledky našich jedenáctek v maloobchodě stojí mnoho faktorů, nejvýrazněji se na dobrých prodejích podepsalo uvedení novinky –Maxilahve o obsahu 1,5 litru. V tomto unikátním, speciálně pro pivo vyvinutém obalu jsme na náš trh uvedli jedenáctku Zlatopramen a spotřebitelé se přes počáteční nedůvěru velice rychle přesvědčili o praktičnosti, ekologičnosti tohoto balení a především o kvalitě piva, která díky speciálnímu obalu zůstává na nejvyšší možné úrovni,“ komentuje úspěch Jiří Daněk, obchodní ředitel skupiny Heineken Česká republika.

Řeč čísel mu dává za pravdu, Zlatopramen 110 díky Maxilahvi totiž s přehledem kraluje všem jedenáctkám, které se na našem trhu prodávají. Tohoto skvělého úspěchu dosáhl Zlatopramen 110 během necelých 8 měsíců od uvedení Maxilahve na trh. Celkově prodeje této jedenáctky v lahvích (zahrnuje i Maxilahev) a v plechovkách vzrostly oproti minulému roku o více než polovinu. Výborně si však vede i Starobrno Medium v klasické skleněné lahvi a Hostan Hradní v tomtéž obalu.

Díky úspěchům piv Hostan Hradní, Starobrno Medium a Zlatopramen 11° překonávají jedenáctistupňová piva Heinekenu Česká republika všechny své konkurenty na domácím trhu a jejich tržní podíl mezi ostatními jedenáctkami dosahuje téměř 60%. Maxilahev Zlatopramenu byla také úspěšně uvedena na německý trh.

S koncem roku se dá očekávat další nárůst. Vícestupňová piva se totiž v období Vánoc a konce roku těší většímu zájmu nakupujících, kteří si chtějí ve sváteční dny dopřát něco „lepšího“.

 

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání