úvod
homepage

Reklamní spot na pivo Pardál získal další prestižní ocenění vytisknout článek

Přidáno: 13. října 2009  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 3237x

Reklamní spot na pivo Pardál získal další prestižní ocenění. V rámci 16. ročníku mezinárodního festivalu reklamy a komunikace „Golden Drum“ ve slovinské Portoroži získal „Silver Drum“ (Stříbrný bubínek) v kategorii „Film – alkoholické nápoje“.

Festival v Portoroži patří mezi významné evropské akce – v letošním ročníku soutěžilo celkem 2474 reklamních prací. Podrobné informace o festivalu najdete na http://www.goldendrum.com/.

Toto ocenění je pro nás dalším důkazem toho, že sázka na aktivní zapojení spotřebitelů do vyladění chuti i do reklamních aktivit značky Pardál byla správná,říká Ing. Alena Mazancová, brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru. Oceněný spot připravila pro Budějovický Budvar agentura Kaspen/Jung von Matt, režírovalo jej duo Wolfberg v produkci společnosti Stillking. Účinkovali v něm skuteční spolutvůrci piva Pardál, kteří byli i aktéry celé reklamní kampaně na značku Pardál. Spot si můžete prohlédnout na stránkách www.pardal.cz.

Ocenění na festivalu Golden Drum navázalo na nedávný úspěch z mezinárodního festivalu reklamy a marketingu „Red Apple 2009“ v Moskvě, kde se spot umístil na druhém místě v kategorii „Televizní & filmová reklama na alkoholické nápoje“. Výrazných úspěchů dosáhly reklamní kampaně na pivo Pardál již v minulosti. V roce 2007 získala reklamní kampaň „Pardál – Jeden z nás“ stříbrnou Effie 2007 v kategorii A – potraviny a nápoje (odborná porota v této soutěži posuzuje účinnost reklamních spotů) a dále ocenění „Nejlepší malá kampaň“ v soutěži FLEMA 2007 (v této soutěži je hodnoceno inovativní využití médií). Samotný výrobek – světlé výčepní pivo Pardál získalo ocenění „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008“ v kategorii „Pivo“ (vítězné výrobky vyhlášeny na základě průzkumu mezi spotřebiteli) a stříbrnou medaili v hlasování členů Sdružení přátel piva v roce 2008.

Vývoj světlého výčepního piva Pardál začal v srpnu 2005, na podzim roku 2006 byli do projektu zapojeni i spotřebitelé, kteří se účastnili tří kol velkých ochutnávkových akcí. Více než 300 pijáků mělo možnost hodnotit chuť i další vlastnosti nového piva. Výčepní pivo Pardál bylo uvedeno na jihočeský trh 1. března 2007, jeho celostátní distribuce byla zahájena 1. ledna 2008. Spotřebitelé si toto pivo velmi oblíbili, o čemž svědčí i fakt, že během necelých dvou let se ho prodalo 269 403 hl. Vzhledem k velké popularitě výčepního piva Pardál, byl v červnu 2009 na trh uveden Pardál Echt, díky kterému vstoupil Budějovický Budvar po mnoha letech do tržního segmentu tzv. „jedenáctek“.

 

 

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání