úvod
homepage

Již dnes najdete na pultech nové pivo Pardál Echt vytisknout článek

Přidáno: 1. června 2009  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 3129x

Dnes uvedl Budějovický Budvar, n.p. na celostátní trh novinku – světlý ležák Pardál Echt. Ten spadá do kategorie tzv. „jedenáctek“. Budějovický Budvar nově vstupuje tímto produktem po mnoha letech do tržního segmentu tzv. „jedenáctek“.

Pardál Echt navazuje na úspěch výčepního piva Pardál, které bylo uvedeno na trh v březnu roku 2007. Spotřebitelé si toto pivo velmi oblíbili, o čemž svědčí i fakt, že během necelých dvou let se ho prodalo 269 403 hl. Navíc v roce 2007 bylo v prodeji jen v jihočeském regionu,“ říká Ing. Martin Horejš, vedoucí tuzemského prodeje Budějovického Budvaru.

Vývoj piva Pardál Echt byl zahájen v létě roku 2008 analýzami trhu a marketingovou studií. Jedním z podnětů byl i zájem zákazníků o „silnějšího“ Pardála. Na podzim 2008 byly stanoveny základní parametry produktu. Loni v prosinci byly uvařeny první várky a realizovány interní testy nového piva. V lednu 2009 se do vývoje Pardála Echt zapojili sami spotřebitelé. Pivaři, kteří se podíleli již na vývoji výčepního piva Pardál, a jejich kamarádi, se zúčastnili dvou kol ochutnávek. Na základě jejich připomínek byla upravována chuť i další vlastnosti nového piva. V březnu 2009 byla uvařena finální várka piva Pardál Echt. Od 27. května byl Pardál Echt v prodeji v podnikové prodejně Budějovického Budvaru v Českých Budějovicích a od dnešního dne je v nabídce celostátních i lokálních řetězců, nezávislého maloobchodu a velkoobchodu.

Pardál Echt bude dodáván ve vratných lahvích o objemu 0,5 litru. Spotřebitelé si jej mohou koupit po jednotlivých lahvích, v klasických přepravkách po 20 lahvích nebo v papírovém multipacku obsahujícím 10 lahví. Jeho standardní ceníková cena s DPH za láhev o objemu 0,5 l je stanovena na 10,50 Kč,“ dodává Martin Horejš.

Netradiční forma komunikace, jak už je u značky Pardál zvykem, bude použita i v reklamní kampani na Pardál Echt. Kampaň začne na začátku července a budou do ní zapojeni i „pijáci“, kteří se podíleli na vývoji chuti i ostatní vlastnosti tohoto piva. Reklamní kampaň, jejíž hlavní sdělení zní „Jedenáctka pro echt chlapy“, se objeví v televizi, rádiu, outdooru a na internetu. Pardál Echt bude představen i v rámci netradičních eventů pod názvem Pardáléto.

Pivo Pardál Echt je vhodnou alternativou pro ty, kterým se výčepní pivo zdá slabé a ležák silný. Oblibu najde u konzumentů preferujících vyšší hořkost a plnost chuti. Echt Pardál je vyroben z velmi kvalitních surovin, mezi které patří tři druhy sladu, chmel a voda z artézských studní. Jeho stupňovitost je 11,3 %, obsah alkoholu 4,5% obj., hořkost 30 MJH, barva 14-15 ECB a má střední říz zaručující příjemnou pitelnost.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání