úvod
homepage

Ohlédnutí za brněnským gastroveletrhem G+H vytisknout článek

Přidáno: 12. března 2009  •  Autor: Vašíček
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 2706x

ohlédnutí za gastroveletrhem G+H, upozornění na pivní akci - slevu na černé Krušovice v pátek 13. odpoledne v hospodě na Údolní 34 v Brně

   Vyhlášení oceněných piv v několika kategoriích - Zlatý pohár PIVEX v úterní předvečer veletrhu, 3.3., v Brně v hotelu Voroněž, opět potvrdilo stoupající trend oceňování piv z východu republiky, čili moravských. Ve 3 kategoriích vždy na 3 místech převážily z celkových 9 pozic právě piva z Moravy. Například Zubr se pěkně blýskl, špatně nevyšel ani Radegast a také Starobrno slízlo hned dvě 3. místa - a to za stálici Medium 11 st. a bezalkoholové "fríčko". V desítkách měl 1. místo Kozel, ve dvanáctkách pak Březňák. Oblíbený lídr nealko trhu Radegast Birell byl "až" druhý...

Samotný veletrh druhý den přinesl velice skromný černohorský stánek v rohu u vchodu do pavilonu A (krom něj byl obsazen pouze pavilon C a to soutěží Nowaco Cup - juniorský gastro dorost). Zde bylo k ochutnání na čepu jak borůvkové pivo, které se v lahváčích vyskytuje i leckde v řetězcích, např. Billa, tak "zánovní" Kamelot, o němž byla zmínka i na jiném místě - v rozhovoru se zpěvákem Kronkem (ex-Kern). Na druhé straně pavilonu pak jednu větev složité konstrukce nádherného pavilonu A (střecha bude brzy potřebovat rekonstrukci, je viděl praskliny...) okupoval poměrně velkoryse stánek Heinekenu se všemi "podznačkami". Hned u vstupu různé soutěže a hry, registrace u hostesek apod., věrnostní program Zlatopramenu, focení na etiketu Březňáku - za 30 minut jste obdrželi zdarma originální fot-pohled formátu A6...Ale k té správné stmosféře neomezených ochutnávek bylo třeba mít bílou plastovou pásku okolo zápěstí a ta se sháněla velice těžko (i pro novináře). Krom tradičních značek bylo možné ochutnat i nepasterizované krušovické či nepaster 14 Březňák. Na malém pódiu se střídaly zajímavé akce jedna za druhou, jak soutěže výčepních (tam je nutno uznat, že mnoho žen bylo mezi 10.-20. místem ze zhruba 35 přihlášených, ale byly i šikulky mezi 5. a 10. místem, čili ženy za pultem - "lepší se"!). První 2 místa dokonce měly jako součást výhry zájezd do Holandska a prohlídku "mateřského" pivovaru. Špatná nebyla ani kuchařská show vaříme s černými Krušovicemi. Ti co na podzim na jiné exkluzívní "snobské" akci s udílením "energetických cen" neviděli houslovou virtuózku Vanessu Mae, si mohli přijít na oči a snad i na sluch s triem mladých strunařek zvaným String Ladies. Zkrátka: monstrózní prezentace se vším všudy, jak se na Heineken sluší. 

  Někteří zástupci Krušovic připustili, že za změnou etiket a novými TV reklamami může být snaha dostat značku mezi "lepší mainstream" čili něco jako špičku středního proudu. Uvidíme, jak se jim to, na tomto nelehkém trhu, bude dařit. Navíc Heineken má možná v ČR "přeznačkováno" a je otázka, zda vše ukočíruje tak, aby nebylo ublíženo nějaké menší značce.

Pro fandy Krušovic v Brně mám tip: pátek 13.3., od 14 do 23 hod, restaurace "U Zlaté konve", na Údolní 34 je akce na točenou černou desítku Krušovice - půlčák za 11 Kč a malé dokonce jen za 6 Kč! Věřme, že podobné akce (nejen) na Krušovice budou po celé republice častěji !(:-) Z. Vašíček, Brno

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání