úvod
homepage

Louskáček 2002 vytisknout článek

Přidáno: 13. dubna 2003  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 2,43 hodnotících Hodnotících: 7 počet zobrazení Zobrazeno: 4065x

Soutěž pořádá každým rokem Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi. Soutěží zde původní reklamní projekty určené a zveřejněné na českém trhu. Letos se konal již po jedenácté.

Rozhodující pro účast v této soutěži je původní kreativní koncept díla.
Přihlášená díla hodnotila odborná jury, kterou tvořilo 30 porotců. Tato porota může některé ceny neudělit či rozdělit mezi více prací nebo vyhlásit nestatutární ceny a to proto, aby byly ohodnoceny práce, které splňují evropskou kreativitu.

Vítězné práce, které obdržely zlato a stříbro postupují automaticky do významné evropské soutěže "Art Directors Club of Europe Awards", která se koná v Londýně.

V letošním roce se pivní reklama, ať už v podobě televizní či jiné, rozhodně neztratila. Svědčí o tom umístění osmi reklam na short listu, z nichž nakonec si pět některou z cen i odneslo. Závěrečné vyhlášení a předání cen proběhlo v v Národním Cirkuse Originál Berousek na Letenské páni.

Kategorie A1 - Print & Poster - Food / Drink

(veškeré potraviny, cukrovinky, mlékárenské výrobky, nápoje alkoholické i nealkoholické)
 
 Výsledek Název práce   Zákazník               Přihlašovatel 
 STŘÍBRO  Pisoar           Pivovar Bernard     Euro RSCG a.s. 
 STŘÍBRO  Otvírák          Pivovar Bernard    Euro RSCG a.s. 
 

Kategorie D8 - Techniques - Copywriting

(mistrná řemeslná úroveň a kreativita copy v přihlašovaném díle)
 
 Výsledek   Název práce    Zákazník           Přihlašovatel 
 ZLATO      Hantec         Starobrno a.s.     tanagra s.r.o. 
 BRONZ      Jungmann       Plzeňské Pivovary  Leo Burnett Advertising 
  

Kategorie B1 - TV & Cinema - Food / Drink

(mistrná řemeslná úroveň a kreativita copy v přihlašovaném díle)
 
  Výsledek  Název práce  Zákazník                Přihlašovatel 
  BRONZ     Jungmann     Plzeňské Pivovary   Leo Burnett Advertising 
   

Více informací získáte přímo na webových stránkách Louskáčka .

A co říkáte vy na pivní reklamu? Líbí se vám? Má lepší nápady než například reklamy na prací prášky?

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 1 komentář, poslední komentář: 14.04.2003 09:21 Komentovat
Reklamy Katka14.04.2003 09:21
Ta vítězná reklama Starobrna - vystoupil Praotec Morava - je vážně úplně skvělá.... Má...
Vyhledávání