úvod
homepage

Chlastejte Pardála, co se do vás vejde! vytisknout článek

Přidáno: 25. listopadu 2008  •  Autor: Jiří Kaňa
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 3875x

Lejte to tam, borci, ať taky jednou uděláte něco pro svojí hospodu. A největší nalitkinové vyhrávají!

Tak tu máme další příspěvek k pěstování pivní kultury. Tentokrát v režii Budějovického Budvaru. Národní podnik utužuje zdraví národa pobízením k co možná největší konzumaci. Soutěž „Vylaď si svoji hospodu“ je totiž přesně tím typem akce, kde vítězí ten, kdo nejvíc vypije.

Až do včerejška, kdy mi v jedné hospodě padnul zrak na jakousi soutěžní Pardálí nástěnku, jsem o konání nějaké soutěže s Pardálem nic netušil. Když jsem si pak přečetl stručné shrnutí pravidel zakončené výzvou „Pijme zodpovědně!“, nestačil jsem se divit. V čem soutěž spočívá? Velmi zhruba: Vybraným jihočeským podnikům se počítají sudy vypitých Pardálů. Hospoda, kde od 6.10. do 30.11. vypijí nejvíc Pardála, vyhrává 100 000 Kč na vylepšení výbavy. Třeba na kulečník, šipky, jukebox...

„To je ale hovadina“, řekl jsem si. A pak jsem četl dál a zjistil jsem, že v rámci této soutěže se hraje i o „tuplovaného Pardála“. Jak se stát tuplovaným Pardálem? „Zákazník, který v daném místě konání akce v období od 6. 10. do 31. 11. 2008 (tohle datum se v běžném kalendáři nevyskytuje, pozn. J.K.) dosáhne nejvyššího počtu bodů zapsaných na soutěžní nástěnce, vyhraje...“ Pokud to dobře chápu, tak stačí ve vymezeném období vypít v soutěžící hospodě co nejvíc Pardálů. Nebo lze body získat i nějak jinak, když „...vyhodnocení týdenní soutěže proběhne při každé návštěvě promo týmu a vyhlášení vítěze soutěže „O tuplovaného Pardála“ na konci celé akce.“? Odměna pro vítěze je pak královská – exkluzivní tuplák a poukázka na 1 000 Kč do blíže nespecifikovaného supermarketu.

Není to báječné? Soutěžící borec bude provozovat svou oblíbenou zábavu ještě intenzivněji. Svědomitě během necelých dvou měsíců propije v Pardálech 5 až 10 tisíc a když toho do sebe naleje aspoň o trochu víc než ostatní, vyhraje tuplák a poukázku do nějakého diskontu. Aspoň budou mít děti vánoce.

Je vidět, že brand manažeři se na cílovou skupinu zaměřili dokonale a s nesmírným cynismem nastavili pravidla i výhru. Až bude někdy Budvar vyrábět nějaké opravdu low-cost pivo, možná uspořádá chlastací soutěž mezi bezdomovci „Zahřej se na nádraží“. Vítěz kromě piva obdrží krabicáky i pro kamarády.

Znáte nějakou jinou hru, kde při tak vysoké sázce máte šanci na tak mizernou výhru?

Pravidla soutěže najdete tady: http://www.pardal.cz/vyladena-hospoda/#t-list-pravidla

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 3 komentáře, poslední komentář: 04.12.2008 15:28 Komentovat
Aha Jura04.12.2008 15:28
Tak do me se vejde maximalne jeden Pardal, a ten tam zustane tak max 1 minutu, nez na me prijde...
Low-cost od Budvaru, Pardál Zbyněk Vašíček02.12.2008 16:03
Kdyby šlo o nějakou starorežnou, tak s tímhle marketingem, by měli nejspíš těm...
Hmm ... Petr Sitař27.11.2008 21:18
... Nedostal někdy v minulosti za podobnou hovadinu Platan pokutu? To jsem tedy fakt zvědav co...
Vyhledávání