úvod
homepage

G dovolená vytisknout článek

Přidáno: 24. listopadu 2008  •  Autor: Jan Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 8652x

tak jak by jí chtěli vidět reklamní mágové z Plzně.

Většinou se píše hodnocení až na závěr, ale u této reklamy můžu hned napsat: nelíbí. V posledních dnech byla tato reklama k nepřehlédnutí. Finanční možnosti domácího giganta dovedly tuto reklamu prezentovat téměř všude. A čím více jsem měl možnost ji shlédnout, tím méně se mi líbila. Jen malá odbočka – plně si uvědomuji, že nejsem cílová skupina, pro kterou je tento spot určen. Nicméně i tato skutečnost mi nebrání v tom, abych si zde dovolil sepsat pár svých postřehů na zvláštnosti tohoto dílka, které podle mého názoru patří k tomu horšímu, co Gambrinus pro své příznivce vyprodukoval. První, co mě při sledování reklamy s letně plážovým motivem napadlo je, že přesně hlavní motiv reklamy, tedy fakt, že český turista si musí vzít na svojí dovolenou oblíbený pivní mok ve velkém, je důvod, aby se u italských měst objevovaly cedule, které české návštěvníky přirovnávají k žebrákům. A důvod, proč chorvatské úřady letos vyhlásily zákaz dovozu jídla a masných výrobků do země. Pravda, reklama samozřejmě upozorňuje své příznivce, aby nezapomněli na svůj oblíbený G nápoj ani o dovolené. Ale pohled na desítky(či stovky) plechovek Gambáče na pláži ve mně prostě vyvolává pocit, že jsme národ, pro který se žádná cesta do zahraničí neobejde bez řízků a plechovek piva. Druhotně samozřejmě i chlazení piva v moři, a na Baltské to ve spotu zrovna nevypadalo, se také jeví jako zrovna ne nejlepší nápad. Ale jak jsem napsal, nejsem cílová skupina, kterou má spot oslovit. A podle manažerů pivovaru Gambrinus, jsou ohlasy dobré. Takže je vlastně vše v pořádku. Jen nevím, jak to vše zapadá do filosofie propagace nejprodávanější značky, když se nejdříve dozvíme, že G je prostě a jednoduše jedinečné(čteverečkový spot Mozaika) a vaří se z nejlepších ingrediencí, aby se pak vrátil k nejhrubšímu „zrnu“. A pro mě ani poslední vtipná hláška o přílivu a odlivu tento spot nezachrání.
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 1 komentář, poslední komentář: 01.07.2009 10:02 Komentovat
Gambac Mejla01.07.2009 10:02
Tato reklama se me v celku libi ale G bych si na dovolenou urcite nevzal...vari se to na...
Vyhledávání