Nejexportovanějším českým černým pivem je krušovické Černé
Přidáno: 31. července 2008 • Autor: Honza Kočka
Hodnocení: 0 Hodnotících: 0 Zobrazeno: 2474x
Hodnocení: 0 Hodnotících: 0 Zobrazeno: 2474x
Královský pivovar Krušovice je v současné době největším českým exportérem černého piva.
„Začátkem července byla do skupiny Heineken Česká republika, do které patříme, zařazena společnost Drinks Union. Díky tomu má teď naše skupina v portfoliu i pivo Březňák, které je z hlediska výroby i exportu druhým nejvýznamnějším českým černým pivem. Z hlediska objemu prodejů na zahraničních trzích je nejvíce vyváženým českým černým pivem Krušovice Černé,“ uvedla Martina Pastorová, Export Marketing Manager Královského pivovaru Krušovice, a.s. V roce 2007 krušovický pivovar exportoval pivo Krušovice Černé do 24 zemí. V prvním pololetí letošního roku se na zahraničních trzích prodalo 64,8 tis. hektolitrů tohoto piva, což je ve srovnání s prvním pololetím loňského roku o 9 procent více.
„Zatímco v České republice jsou největší prodeje piva zaznamenávány o letních prázdninách, tedy v červenci a v srpnu, množství našeho exportovaného piva je nejvyšší v květnu a v září. Myslím si, že je to tím, že hodně bohatších zákazníků v zahraničí, kteří kupují naše piva, v létě zřejmě odjíždí z velkých měst někam jinam, kvůli čemuž trošku klesají prodeje. V červenci a v srpnu je samozřejmě z hlediska exportu sezona také silná, ale největší nápor skutečně zaznamenáváme v květnu a v září. Letos v květnu jsme dokonce dosáhli rekordního exportního prodeje v celé naší historii - v tomto měsíci jsme exportovali 31 tis. hektolitrů krušovického piva,“ uvedla Martina Pastorová.
Pivo Krušovice Černé je exportováno v sudech, dále v třetinkových a půllitrových lahvích, rovněž je na zahraničních trzích prodáváno v tradičních černých půllitrových plechovkách. „Zhruba padesát procent černého piva, které směřuje na export, plníme do sudů, čtyřicet procent tohoto piva je stáčeno do lahví a deset procent do plechovek,“ uvedla Martina Pastorová a pokračovala: „Naše pivo Krušovice Černé je nejexportovanějším pravděpodobně proto, že je oblíbeno kvůli své chuti – není přesládlé ani hořké. Navíc se jedná o pivo s velice silnou tradicí. Je to desítka – na rozdíl od některých jiných černých piv, takže není ani tak silné, ale přitom má velice vyváženou chuť.“
Rozhodnutí, do kterých zemí se bude pivo exportovat, záleží na strategických záměrech pivovaru.„V současné době jsme již i oslovováni různými zájemci, kteří nám nabízejí možnost spolupráce, především z řad skupiny Heineken,“ dodala Martina Pastorová.
„Zatímco v České republice jsou největší prodeje piva zaznamenávány o letních prázdninách, tedy v červenci a v srpnu, množství našeho exportovaného piva je nejvyšší v květnu a v září. Myslím si, že je to tím, že hodně bohatších zákazníků v zahraničí, kteří kupují naše piva, v létě zřejmě odjíždí z velkých měst někam jinam, kvůli čemuž trošku klesají prodeje. V červenci a v srpnu je samozřejmě z hlediska exportu sezona také silná, ale největší nápor skutečně zaznamenáváme v květnu a v září. Letos v květnu jsme dokonce dosáhli rekordního exportního prodeje v celé naší historii - v tomto měsíci jsme exportovali 31 tis. hektolitrů krušovického piva,“ uvedla Martina Pastorová.
Pivo Krušovice Černé je exportováno v sudech, dále v třetinkových a půllitrových lahvích, rovněž je na zahraničních trzích prodáváno v tradičních černých půllitrových plechovkách. „Zhruba padesát procent černého piva, které směřuje na export, plníme do sudů, čtyřicet procent tohoto piva je stáčeno do lahví a deset procent do plechovek,“ uvedla Martina Pastorová a pokračovala: „Naše pivo Krušovice Černé je nejexportovanějším pravděpodobně proto, že je oblíbeno kvůli své chuti – není přesládlé ani hořké. Navíc se jedná o pivo s velice silnou tradicí. Je to desítka – na rozdíl od některých jiných černých piv, takže není ani tak silné, ale přitom má velice vyváženou chuť.“
Rozhodnutí, do kterých zemí se bude pivo exportovat, záleží na strategických záměrech pivovaru.„V současné době jsme již i oslovováni různými zájemci, kteří nám nabízejí možnost spolupráce, především z řad skupiny Heineken,“ dodala Martina Pastorová.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání