úvod
homepage

Tuplák 07 vytisknout článek

Přidáno: 18. prosince 2007  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 3,8 hodnotících Hodnotících: 10 počet zobrazení Zobrazeno: 10584x

Po loňském nultém Tupláku, který byl retrospektivním ohlédnutím za českou pivní reklamou od dob rozdělení federace, jsme letos ve spolupráci s Art Directors Clubem uspořádali ročník první. A jak to vše dopadlo, vám přiblížíme v dnešním článku.

Hned zkraje musím konstatovat radost a uspokojení z toho, že se nenaplnila černá očekávání z malého počtu přihlášených prací. Po loňském ročníku, který byl souhrnem mnoha let od doby rozdělení federace, ten letošní byl logicky přehlídkou toho, co vzniklo (a co bylo bylo přihlášeno do Tupláku)za poslední rok.

K našemu velkému překvapení se sešlo jen o něco málo prací než v roce minulém. Celkový počet přesáhl cifru ?osmdesát?, což se domnívám, že je zajímavé číslo. Nejvíc jich bylo opět v kategorii druhé, tedy "Reklama tisková a venkovní", kde bylo přihlášeno přes 40 reklam. Pozadu letos ale nezůstaly ani další kategorie, kde i kategorie rozhlasových reklam díky počtu přihlášených prací mohla být prohlášena za "soutežeschopnou". Navíc je jistě potěšitelný i fakt větší účasti menších pivovarů(myšleno pivovarů s ročním výstavem piva kolem sto tisíc hektolitrů)a historicky první účasti minipivovaru v této soutěži(Kategorie Ostatní reklama). I přes neúspěch tohoto počinu doufám, že to prolomí obavy malých a těch nejmenších pivovarů a v dalších ročních se objeví více prací z těchto malých zařízení.

Jak již bylo uvedeno, odborná komise se sešla v následujícím složení:

Pavel Maurer, předseda poroty

členové:

Petr Voborský, reklamní textař a úřadující předseda CCC(klubu textařů)

Jiří Langpaul, kreativní ředitel agentury Fabrika

Jaromír Malý, filmový a reklamní režisér

Jan Šuráň, profesionální degustátor, sládek, technolog, publicista

Odborná komise vybrala finalisty jednotlivých kategorií a čtenáři serveru Svět piva pak internetovým hlasováním zvolili nejlepší reklamy, které získaly ocenění Tuplák.

A jak to vše dopadlo?

Kategorie Filmová a televizní reklama ?

odborná komise nevybrala do finálové části žádnou reklamu

Kategorie Tisková a venkovní -

Agentura COMTECH Group

Pivovar Litovel

"Muži touží, ženy žárlí"

Kategorie Rozhlasová -

Studio Rema

Pivovar Hols Vratislavice nad Nisou

"Konrád, pivo Akorát"

Kategorie Ostatní reklama(Materiály do hospod, obchodů, akce, speciální nosiče, interaktivní reklama a jakákoli další reklama) -

Agentura COMTECH Group

Pivovar Litovel

POS kolečko, "Muži touží, ženy žárlí".

Uvedeným vítězným pracím gratulujeme. Tuplák 07 věnovaný firmou Sahm a diplom ADC bude přihlašujícím organizacím zaslán poštou.

Vážení příznivci dobré pivní reklamy, jménem organizátorů soutěže o nejlepší pivní reklamu, Tupláku 07, vám děkuji za podporu a přízeň a těšíme se na spolupráci v ročníku následující. Informace a propozice najdete v předstihu na tomto serveru a na mateřském serveru Světpiva.cz.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání