úvod
homepage

Noční můra každého pivaře vytisknout článek

Přidáno: 20. září 2006  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 3,33 hodnotících Hodnotících: 18 počet zobrazení Zobrazeno: 5050x

Takto by se možná dal nazvat virální spot na pivo Staropramen, který vytvořila agentura Jazz Communications. Paroduje tímto svůj vlastní spot na téma příjemného masírování chuťových buněk.

Musím se přiznat, že když jsem poprvé viděl spot na Staropramen, kde nebyly partičky, zajásal jsem. Hle, možná se blíží změna v pohledu na pití piva u nás. Vidět chuťové pohárky ( v podání dobře vypadajících mladíků), jak si užívají něžného zacházení sympatických blondýn v barvách Staropramene co by bublinek zlatavého nápoje ze Smíchova, na chvíli jsem podlehl iluzi, že jsem v jiném pivně reklamním světě. Pravda, druhý počin na stejné téma, tentokrát odehrávající se ve vířivce, mě to tolik nedostal. Za to první shlédnutí virálního spotu, který výše popsané spoty doprovází, mě zaujal hned. První, co mě napadlo, byl film Hostel, o kterém se u nás psalo hlavně díky lokalizaci filmu na Slovensko a spojení brutálního zacházení s hosty a hudbou Michala Davida. Spot na mě působí sice "děsivě", ale zároveň člověk hned cítí, že to bude asi nejspíš legrace. Pokud se někdo o pivní reklamu zajímá, pochopí hned i pointu spojení se Staropramenem. Jasně podaná informace, že chuťové buňky neradno trápit. A minimálně stejně dobře, jako první verze masážní relaxace v podání Staropramene. Škoda jen, že se tento spot neobjeví v televizi. K dobru se tvůrcům musí ještě připočíst fakt, že tento spot můžete shlédnout i na trefně vybrané doméně Patoky.cz
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání