úvod
homepage

Heineken - Perfect Storm vytisknout článek

Přidáno: 26. srpna 2006  •  Autor: Martin Charvát
průměrné hodnocení Hodnocení: 3,29 hodnotících Hodnotících: 14 počet zobrazení Zobrazeno: 4383x

Další reklama, založená na rozdílu myšlení mezi muži a ženami. Zajímavé je, že tuto ve světě oblíbenou strategii dělání si legrace z rozdílného přístupu mužů a žen u nás žádný pivovar nepoužívá.

Další reklama, založená na rozdílu myšlení mezi muži a ženami. Ocitáme se zřejmě kdesi na jihu Spojených Států, právě když je vyhlášen poplach. Hurikán se blíží. Vypuká panika, lidé se vrhají do obchodů a nakupují vše, co by mohli v nejbližších dnech nouze potřebovat. Mezi nakupujícími je i mladý manželský pár. Každý z nich ovšem při nákupu považuje za důležité něco jiného. No schválně, co byste VY nakoupili, když byste věděli, že budete pár dní zavření někde v krytu a možná to dokonce nepřežijete? Moje volba je jasná. Zajímavé je, že tuto ve světě oblíbenou strategii dělání si legrace z rozdílného přístupu mužů a žen u nás žádný pivovar nepoužívá. Naopak všichni se snaží do svých "veselých partiček" nenápadně naroubovat i přítelkyně či manželky. Nebo tam aspoň nějaká dívka postává v pozadí. Což působí ve výsledku ještě uměleji. Zřejmě aby si ženy nepozlobili. No nevím, podle mých osobních zkušeností ženu se smyslem pro humor podobnou věcí neurazíte. Naopak, obvykle je to také pobaví.
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání