Masáž ze Smíchova
     
  
      
  
      Staropramen vždy dbal na to, aby člověk nepil jejich pivo sám. Ať už se jednalo o výcvikové tábory, kam se člověk musel propít, přes Chlaparky, které se nesly v duchu "adventure"...
                Staropramen vždy dbal na to, aby člověk nepil jejich pivo sám. Ať už se jednalo o výcvikové tábory, kam se člověk musel propít ( kde potom polovina pivního národa nosila čepici v podobě zátky - přiznám se, že tento vtip se mi moc líbil a úspěch jsem jim přál), přes Chlaparky, které se nesly v duchu "adventure", včetně televizních reklam, které se v poslední době nesly výhradně v duchu pivního kamarádství. 
Ačkoliv se musím přiznat, že internetová reklama v podání Staropramene, kde postavili "na hlavu" nejednu "homepage" velkých portálů,  z čehož i méně chápavý čtenář pochopil, že novinka ze Smíchova nespočívá jen v nové lahvi, ale i jiné etiketě, mě dostala víc. Ale na druhou stranu, je tato reklama příjemným odklonem od partiček a českého pivně reklamního rádoby pohodářství. Proto jsem rád, že vůbec existuje a doufám, že brzy bude mít i následovníky z řad konkurence. A pokud se jednou Staropramen rozhodne zavést "pivně masážní výcvikové centrum", hlásím se jako dobrovolník.
    
  
      Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
| Celkem 0 komentářů | Komentovat | 
Vyhledávání
      
