Tisková reklama "pro náročné". Granát se snaží vytvořit si pozici "exkluzivního" piva pro vzácnější příležitosti. I proto je všude uváděn sloganem Vybroušené pivo. Tahle tisková reklama mu rozhodně ve vytváření exkluzivity pomohla.
Staropramen Granát Tisková reklama "pro náročné". Granát se snaží vytvořit si pozici "exkluzivního" piva pro vzácnější příležitosti. I proto je všude uváděn sloganem Vybroušené pivo. Tahle tisková reklama mu rozhodně ve vytváření exkluzivity pomohla.
Přitom šlo pouze o průsvitnou stránku s fotografií sklenice Granátu a se sloganem Vybroušené pivo. A také s malými červenými kroužky, jakoby nakreslenými rukou. Ovšem v okamžiku, kdy průhledná stránka ležela na následující straně, kde byl REDAKČNÍ článek, červené kroužky zatrhávaly jednotlivá slova v textu článku. Tato slova dohromady vypovídala o vlastnostech Granátu.
Staropramen Granát
Např. ZÁŘIVÁ, BARVA, UNIKÁTNÍ, CHUŤ, ORIGINÁLNÍ a podobně. Inzerát vycházel v pánských měsíčnících a pokaždé tedy měl jiný obsah, vždy podle článku, před kterým se nacházel a na který přiléhal. Jednou to byl článek o dřevorubeckých závodech, jindy článek o boxerovi Georgovi Foremanovi. Reklamní agentura musela samozřejmě v tomto případě velice pečlivě spolupracovat přímo s redaktory jednotlivých časopisů, a to několik týdnů předem. Ale stálo to za to. Prakticky každý, kdo časopisem listoval, si zkoušel, jestli to funguje. A ono to fungovalo. Je to zkrátka vybroušená reklama.
Mimochodem dostala se pak jako jedna z mála českých reklam i do finále mezinárodního festivalu v Cannes.