Smrt otvíráku
Přidáno: 22. července 2006 • Autor:
Honza Kočka
Hodnocení: 3,63
Hodnotících: 35
Zobrazeno: 5224x
Je to sice tři roky stará záležitost, ale protože je to podle mě jedna z nejlepších billboardových reklam, stojí za to si jí připomenout.
Smrt otvíráku V roce 2003 s ní Rodinný pivovar Bernard z Humpolce získal ocenění Zlatou pecku za tiskovou inzerci pořádané Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace. Reklamu pro pivovar vytvořila reklamní agentura EURO RSCG, a.s.
"Smrt otvíráku" jednoduše a vtipně připomíná fakt, že Bernard byl jedním z prvních pivovarů, který u nás začal používat ve velkém "patentové lahve" pro svá speciální piva. Nejenže tmavá 13° speciál z jejich portfolia je pivo, které si již mnohokrát zasloužilo ocenění na degustačních soutěžích, ale určitě mu sluší i ona na reklamě vyvedená lahev ( v současné době se do nich stáčí tmavá 13°, světlá 12°speciál a Bernard jantarový ležák 11°). Navíc vše je doplněno dřevěnou přepravkou, o kterou je podle zákulisních informací veliký zájem. Bernard jde prostě "Svojí cestou" a určitě si zaslouží své místo v klenotnici české pivní reklamy.
Vytisknout článek
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.