úvod
homepage

Trpaslík, hořký život a Radegast vytisknout článek

Přidáno: 17. července 2006  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 3,54 hodnotících Hodnotících: 13 počet zobrazení Zobrazeno: 4915x

V emailové schránce nám přistál nový spot na pivo Radegast, které navazuje na téma "Život je hořký. Bohudík." Jestli se povedl, můžete posoudit sami.

Na úvod mi dovolte ocitovat znění tiskové zprávy: Podkladem pro scénář spotu se stal jeden z mnoha příběhů, které veřejnost posílala do soutěže značky Radegast "Tak chutná život". Soutěž vzbudila nečekaný ohlas a značka Radegast vybírala vítěze z více než čtrnácti set hořko-sladkých příběhů. Třicetivteřinový spot bude vysílán celostátně na TV Prima a regionálně na TV NOVA ve třech vlnách. "Cílem kampaně je podpořit pozitivní vývoj značky Radegast a dále rozvíjet komunikační koncept "Život je hořký. Bohudík". Koncept je postaven na souvislosti mezi drobnými každodenními "hořkostmi života" a typickou hořkostí piva Radegast. Tato hořkost, ale i další atributy značky Radegast symbolizují duševní sílu Moraváků schopných se povznést nad každodenní útrapy života a zdůraznit hrdost na původ z moravského prostředí," přibližuje pojetí spotu marketingový manažer značky Radegast Milan Gába. První vlna spotů je spuštěna od pondělí 10. července a potrvá do konce měsíce, druhou uvidí diváci na přelomu září a října a třetí vlna potrvá od konce ledna do poloviny února. V poslední vlně bude nasazen spot ve zkrácené dvacetivteřinové variantě. Obsah spotu: Hrdinové příběhu jsou na turistickém výšlapu. Cesta probíhá v pohodě, ale náhle se kromě soumraku blíží bouřka a spustí se pořádný liják. Už téměř ve tmě a pořádné bouřce se hrdinové blíží ke svému cíli - chalupě na kopci. S úlevou dorazí až ke dveřím, stisknou kliku a všimnou si papíru na dveřích, na kterém čtou "Klíč je pod trpaslíkem..." Vychází do deště a v opakovaném záblesku blesku vidí desítky zahradních trpaslíků... Režie se ujal Tomáš Bařina, který vystudoval pražskou FAMU v oboru hrané režie a reklamě se věnuje od roku 2003. Pozornost upoutal svými spoty TENTO a ZOO Praha uveřejněním v SHOTS. V Cannes 2004 se dostal na shortlist YOUNG Directors Award, jeho spot na MAZDU vyhrál bronz na New York Festivals 2005. ----------------------------------------------- Co se mě týče, poslední zpracování reklamy Radegastu s horníkem,který se ani nemohl umýt a na pivko si zašel tak, jak vyfáral, mi přibližovalo hořkost všedního dne více. Tento klip je zase na druhou stranou více výpravný, takový filmovější. Zřejmě tedy bude záležet na vkusu každého čtenáře, které z reklam by dal případně přednost.
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání