úvod
homepage

Brahma (Brazílie) vytisknout článek

Přidáno: 10. července 2006  •  Autor: Bohuslav Bohuněk
průměrné hodnocení Hodnocení: 4,52 hodnotících Hodnotících: 29 počet zobrazení Zobrazeno: 6078x

Ukázka jednoduché myšlenky, vtipu, komunikace benefitu a perfektní "exekuce". Na této reklamě je vidět, že poselství lze předat téměř bez jediného slova.

Ukázka jednoduché myšlenky, vtipu, komunikace benefitu a perfektní "exekuce". Na této reklamě je vidět, že poselství lze předat téměř bez jediného slova. Hlavní informaci, kterou si většina diváků reklamy odnese zní "pivo, které osvěží". To vše zabaleno do vtipného příběhu zhrzené "bývalky" a podkresleno příjemnou muzikou.
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání