Brahma (Brazílie)
Přidáno: 10. července 2006 • Autor: Bohuslav Bohuněk
Hodnocení: 4,52 Hodnotících: 29 Zobrazeno: 6159x
Hodnocení: 4,52 Hodnotících: 29 Zobrazeno: 6159x
Ukázka jednoduché myšlenky, vtipu, komunikace benefitu a perfektní "exekuce". Na této reklamě je vidět, že poselství lze předat téměř bez jediného slova.
Ukázka jednoduché myšlenky, vtipu, komunikace benefitu a perfektní "exekuce". Na této reklamě je vidět, že poselství lze předat téměř bez jediného slova. Hlavní informaci, kterou si většina diváků reklamy odnese zní "pivo, které osvěží". To vše zabaleno do vtipného příběhu zhrzené "bývalky" a podkresleno příjemnou muzikou.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání