úvod
homepage

Bud Light Institut vytisknout článek

Přidáno: 4. července 2006  •  Autor: Martin Charvát
průměrné hodnocení Hodnocení: 2,43 hodnotících Hodnotících: 7 počet zobrazení Zobrazeno: 4233x

Ano, onen pověstný, vážený a především nám, mužům v každé chvíli nápomocný Bud Light Institut je tu! Co bychom si bez něj počali?

V sérii tří reklam si vám dovolujeme představit slavný Bud Light Institut. Společnost Anheuser-Busch ho v devadesátých letech nechala vytvořit jako reklamní koncept na podporu svého piva Bud Light. Ať už si o jejich pivu myslíme cokoli, reklama je to zkrátka vtipná.

Bud Light Institut se zabývá vším, co může pomoci mužům být na chvíli spolu a dát si v klidu pár piv. Jak tedy v reklamě zjistíme, Bud Light Institut vyvinul nejen takové úžasné věci jako jsou telenovely či výprodeje v obchodních domech, ale při hledání způsobů jak ženy zabavit vynalezli dokonce i feminismus a on-line nákupy po internetu.

A i v případě, že už ke škodě došlo, má pro vás Bud Light Institut pomoc. Jako v té reklamě, kde se mladý muž zapomněl na golfu s přáteli a tím nenapravitelně zmeškal svatbu sestřenice své ženy. Naštěstí je tu ale Bud Light Institut a jeho blahopřejná, omluvná a vysvětlující přáníčka. Pokud v pravý čas vytasíte přáníčko se slovy PROMIŇ, ŽE JSEM ZMEŠKAL SVATBU TVOJÍ SESTŘENICE, které je navrch vyzdobené roztomilými medvídky, jsou další slova zbytečná a je vyhráno. A to nemluvě o takových perlách jako NECHTĚL JSEM TĚ BUDIT A PROTO JSEM BYL PRYČ CELÝ VÍKEND. Bud Light Institut prostě ví, co na ženy platí a má to pro vás vždy připraveno. Díky, milý Institute.

Martin Charvát
Reklamní agentura Mark BBDO

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání