Největší promo v rámci exportních aktivit krušovického pivovaru právě probíhá v Ruské federaci
Přidáno: 16. července 2008 • Autor: Jan Kočka
Hodnocení: 0 Hodnotících: 0 Zobrazeno: 2209x
Hodnocení: 0 Hodnotících: 0 Zobrazeno: 2209x
Začátkem měsíce června Královský pivovar Krušovice, a.s. ve spolupráci se svými partnery v Ruské federaci odstartoval již třetí ročník velké promo akce nazvané „SMS promo“. Jedná se o největší promo akci, kterou krušovický pivovar v rámci svých exportních
Na ruském trhu, kde je tato akce realizována, se jedná již o třetí ročník soutěže, letos je však poprvé pořádána v off-trade i on-trade segmentu. V předešlých letech se toto promo týkalo jen off-trade segmentu.
„Na ruském trhu jsme uspořádali spotřebitelskou soutěž. Na lahvi každého piva je speciální dvouvrstvá etiketa s pravidly. Každý zákazník po otevření piva najde pod víčkem unikátní kód. Když ho prostřednictvím SMS zprávy odešle na dané číslo, nebo použije pro odeslání kódu webové stránky, může vyhrát. V on-trade segmentu se může zákazník zapojit do soutěže tím, že si zakoupí půllitr točeného piva, dostane stírací kartu, na které se mu po setření objeví kód, který zašle jedním ze zmíněných způsobů,“ popsala princip soutěže Martina Pastorová, Export Marketing Manager Královského pivovaru Krušovice, a.s. Dodala, že z kódů jsou v průběhu akce vylosováni finalisté, kteří jsou pozváni k účasti na finálovém večeru. Ten se letos uskuteční v září. V rámci finálového večera dojde k vylosování hlavních cen. Hlavní cenou, o kterou se letos hraje, je automobil Škoda Superb. Dále se hraje o mnoho vedlejších cen, například o 29 zájezdů do Prahy a do Královského pivovaru Krušovice pro dvě osoby, nechybí ani drobnější ceny, například multipacky krušovického piva.
„Na ruském trhu se jedná o velice atraktivní soutěž. Je velmi silně podporována outdorovou reklamou. V Moskvě i v různých regionech Ruské federace v současné době visí billboardy, které akci propagují. Letos se tato akce týká 2,7 milionů lahví piva. V minulých letech byla tato akce velice úspěšná, proto letos očekáváme rovněž velký ohlas spotřebitelů, a to i v on-trade segmentu,“ řekla Martina Pastorová.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání