úvod
homepage

Nakupování piv Braník bude snazší: přichází balení lahví ve fólii vytisknout článek

Přidáno: 9. června 2008  •  Autor: Jan Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 8269x

Braník, druhá nejprodávanější značka v segmentu baleného piva, přichází v letošním roce s další novinkou. Po změně designu etikety doprovázené spotřebitelskou soutěží se zpívajícími otvíráky uvádí Braník na trh nové multibalení piv Braník Světlý, které ob

Nabídka nového multibalení reaguje na požadavky konzumentů piva Braník. „Každý čtvrtý spotřebitel značky Braník si odnáší z nákupu domů šest a více lahví. Deset a více lahví najdeme v nákupním koši u více jak 15 % nakupujících. Naše novinka zákazníkům nakupování ulehčí,“ komentuje výsledky výzkumu agentury Incoma Martin Novák, manažer inovací Pivovarů Staropramen. „Nové multibalení umožní spotřebitelům snazší ukládání piv do nákupních vozíků a jejich následnou manipulaci. Recyklovatelná fólie je velice pevná, bez problémů unese zatížení deseti lahvových piv, zároveň je prostorově úsporná,“ dodává Martin Novák. Nové multibalení se může pochlubit vedle své praktičnosti také atraktivním designem a v neposlední řadě velmi příjemnou spotřebitelskou cenou. Doporučená maloobchodní cena je 79 Kč. „Filozofií značky Braník je nabízet spotřebitelům dobré pivo za dobrou cenu. Náš produkt v novém balení tomu odpovídá,“ uzavírá Martina Bučková, junior brand manažer značky Braník. O značce Braník Značce Braník patří druhé místo v objemu prodaného piva v českých obchodech a její prodeje meziročně zaznamenávají významné nárůsty. Braník je typicky české pivo s tradicí od roku 1899. Je oblíben pro svou osvěžující chuť, přirozený říz a čistou chmelovou vůni. Značka Braník představuje pro spotřebitele kvalitní pivo za dobrou cenu. Je nabízena ve dvou extenzích: Braník Světlý a Braník Ležák.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 4 komentáře, poslední komentář: 09.03.2015 17:25 Komentovat
super franta09.03.2015 17:25
jen jsem to ještě za těch sedm let neviděl prodávat,kupuji proto balení ve fólii s...
vaha pavel šedo25.03.2014 15:15
kdo to ma nést rambo
Vskutku ekologický počin... Martin Borský13.06.2008 16:27
Zajímalo by mě, co asi by zjistila agentura na téma "kolik konzumentů Bráníku třídí...
Ano.. Ludwig10.06.2008 07:30
.. opravdu prekrasne provedeni, DESIGN a PROVEDENI jak z obrazkove knizky "Pozor, deti,...
Vyhledávání