Pivo Pardál získalo ocenění Volba spotřebitelů - Nejlepší novinka 2008
Přidáno: 24. dubna 2008 • Autor: Jan Kočka
Hodnocení: 0 Hodnotících: 0 Zobrazeno: 2208x
Hodnocení: 0 Hodnotících: 0 Zobrazeno: 2208x
Světlé výčepní pivo Pardál získalo ocenění „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008“ v kategorii „Pivo“.
Výsledek byl zveřejněn včera večer během slavnostní ceremonie na Novoměstské radnici v Praze. Novinka v nabídce pivovaru Budějovický Budvar, n.p., byla na trh v jižních Čechách uvedena 1. března 2007. Mezi jihočeskými zákazníky vyvolal Pardál velký ohlas. Jeho prodej trojnásobně překonal původní očekávání pivovaru a dosáhl objemu 76 000 hektolitrů. Počátkem letošního roku byl prodej piva Pardál rozšířen na celé území České republiky. Značka Pardál zaujala v loňském roce také marketingové odborníky. Reklamní kampaň „Pardál – Jeden z nás“ získala stříbrnou Effii v soutěži o nejefektivnější českou reklamní kampaň a vyhrála soutěž FLEMA 2007 za inovativní využití médií v kategorii „Nejlepší malá kampaň“.
„Vítězství v soutěži Volba spotřebitelů si velice vážíme, zejména proto, že o výsledku rozhodovali sami spotřebitelé, pro které Pardála vaříme,“ komentuje získané ocenění Petr Samec, PR manažer Budějovického Budvaru.
Vývoj piva Pardál byl zahájen v srpnu roku 2005. O rok později, na podzim 2006, byli do projektu zapojeni i sami spotřebitelé. Ti se účastnili několika kol řízených degustací pod vedením technologa pivovaru. Na základě připomínek budoucích zákazníků se dolaďovala konečná chuť, hořkost, barva a další vlastnosti piva Pardál.
„Degustací se účastnilo více než tři sta pivařů. Podle prodejních výsledků i podle výsledků soutěže Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008 můžeme říci, že odvedli skvělou práci. Za to jim patří náš velký dík,“ dodává Petr Samec. Pardál má chuť i další vlastnosti výrazně odlišné od výčepního piva značky Budějovický Budvar. Vyznačuje se výrazně vyšší hořkostí, tmavší zlatavou barvou a vysokou sněhově bílou pěnou. Má stupňovitost 9,7% a obsahuje 3,8% alkoholu. Pardál se vyrábí z tradičních surovin – moravského sladu, směsi žateckých chmelů a z vody získané z artézských studní.
„Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka“ je pořádána společností Atoz Event již osmým rokem. Cílem programu je monitorovat a oceňovat nové a inovované výrobky rychloobrátkového sektoru uvedené na český trh za poslední rok a půl. Vítězné výrobky získávají roční licenci na užívání loga „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka“. Soutěž je unikátní tím, že představuje jediný program v České republice, ve kterém jsou vyhlášeny vítězné výrobky na základě průzkumu mezi konečnými spotřebiteli. Systém hodnocení se skládá ze dvou částí – dojmu výrobku, jaký na respondenty udělal, a z úmyslu respondenta výrobek opětovně zakoupit. V letošním roce zaznamenal program „Volba spotřebitelů“ rekordní počet účastníků. Ve 28 kategoriích se utkalo 85 výrobků / výrobkových řad, které registrovalo 55 výrobců. Volba probíhala na základě průzkumu reprezentativního vzorku domácností a on-line panelu respondentů. Realizátorem průzkumu byla agentura Factum Invenio.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání