úvod
homepage

Nové pivo značky Pardál chce letos prorazit na celostátním trhu vytisknout článek

Přidáno: 2. února 2008  •  Autor: Jan Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 1611x

Pivovar Budějovický Budvar, n.p. zahájil v průběhu ledna 2008 prodej své nové značky Pardál na celém území České republiky.

Chuť výčepního piva Pardál je výrazně odlišná od chuti, na kterou jsou zvyklí milovníci tradičního piva Budweiser Budvar a pivo Pardál je také určeno pro zcela jiné zákazníky. Jeho konkurenty budou všechny celostátní značky výčepního piva ze středního cenového segmentu. Pivo Pardál rozšířilo nabídku Budějovického Budvaru již loni v březnu. V loňském roce se však prodávalo pouze v regionu jižních Čech. Jeho prodej byl velmi úspěšný a trojnásobně překonal původní plány pivovaru. „V roce 2007 jsme v jižních Čechách prodali více než 76 000 hektolitrů,“ říká Ing. Robert Chrt, obchodní ředitel Budějovického Budvaru. Asi 74 % z tohoto objemu se prodalo v lahvích a zbytek v sudech. „Pardál má chuť i další vlastnosti výrazně odlišné od stávajících produktů z naší nabídky a oslovuje především zcela nové zákazníky, tedy konzumenty konkurenčních piv. Věříme, že Pardál se díky svým chuťovým vlastnostem prosadí i v celostátním měřítku,“ dodává Robert Chrt. V roce 2008 by prodej značky Pardál měl v celé republice dosáhnout objemu 150 000 hektolitrů. „Vzhledem k očekávané stagnaci českého trhu s pivem bude muset Pardál s konkurencí tvrdě bojovat o každý hektolitr,“ uzavírá Robert Chrt. Světlé výčepní pivo Pardál se ve srovnání s pivem značky Budějovický Budvar vyznačuje vyšší plností, vyšší hořkostí a tmavší – jantarovou – barvou. Obsah alkoholu je 3,8 % a stupňovitost 9,7 %. Pardál je mimořádně zajímavý tím, že se na jeho vývoji aktivně podíleli právě ti, pro které je určen. Více než 300 konzumentů se účastnilo tří kol řízených degustací a technolog pivovaru podle jejich připomínek „dolaďoval“ chuť, barvu i další vlastnosti nového piva. To byl v České republice zcela unikátní postup. Pardál se vyrábí z tradičních kvalitních surovin a z vody získané z artéských studní, na trh bude dodáván ve dvou formátech balení – v lahvích o objemu 0,5 l a tradičních 50-ti litrových KEG sudech. V restauracích by se cena piva Pardál mohla pohybovat kolem 14 - 16 Kč za půllitr točeného piva. V obchodních řetězcích by se základní koncová cena měla pohybovat kolem 7,50 Kč za láhev 0,5 l. Ceny v jednotlivých prodejních místech se ale mohou lišit.
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání