úvod
homepage

KB LIKÉR loni rekordně prodával vytisknout článek

Přidáno: 21. ledna 2008  •  Autor: Jan Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 1759x

Divize KB LIKÉR, která je součástí české nápojářské skupiny Drinks Union, v loňském roce prodala téměř 70 tisíc hektolitrů lihovin.

To je o 15 procent více než v předchozím roce. „Loňský prodej je po roce 2006 dalším rekordním výsledkem KB Likér v novodobé historii společnosti Drinks Union,“ řekl ředitel divize Pavel Kadlec. KB Likér je tak v prodejích na domácím trhu již druhou největší likérkou v zemi. Rozhodující podíl na prodejích KB LIKÉR měla tradičně Stará myslivecká, která patří mezi deset nejoblíbenějších značek lihovin na domácím trhu. „Také prodeje Staré myslivecké byly loni rekordní. Meziročně prodej tohoto klasického nápoje vzrostl o 16 procent,“ uvedl Kadlec. Jedním z důvodů bylo podle ředitele divize také uvedení televizní reklamy na Starou mysliveckou na konci roku 2006. „Prodeje a znalost této značky to určitě posunulo vzhůru,“ doplnil. Významný nárůst z portfolia nápojů likérky zaznamenala Vodka 42, kterou KB LIKÉR uvedl na trh před pěti roky. „Také Vodka 42 se prodávala nejvíce v historii. Meziroční nárůst se vyšplhal na 15 procent,“ uvedl ředitel divize. Dodal, že růst prodejů Vodky 42 chce firma nadále podporovat. „Na konec loňského a začátek letošního roku jsme připravili historicky první televizní reklamu také na tuto značku. Reklamu jsme mimochodem natáčeli až na daleké Sibiři,“ dodal. Největší nárůst loni zaznamenal Krásnobřezenský tuzemský. „Proti roku 2006 jsme zaznamenali nárůst o 50 procent,“ dodal Kadlec. Export lihovin KB LIKÉR se loni pohyboval na úrovni osmi procent celkové produkce, což je srovnatelné s rokem 2006. „Hlavním exportním trhem zůstalo i vloni Slovensko,“ uvedl šéf divize.
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání