úvod
homepage

Stanovisko Plzeňského Prazdroje k aféře se zneužíváním olympijských symbolů vytisknout článek

Přidáno: 6. března 2006  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 0x
Ve sportu obecně a na Olympiádě zvlášť platí zásada fair-play. Jakékoli pokusy pomocí právnických kliček nebo jinak obcházet tuto zásadu i daná pravidla hry jsou politováníhodné. Značka Pilsner Urquell jako generální partner Českého olympijského týmu výrazně přispívá k náročné přípravě českých olympioniků. Podle Olympijské charty a podle striktně stanovených a pečlivě monitorovaných pravidel MOV jí za to náleží exkluzivita na využití olympijských symbolů v komunikaci. Plzeňský Prazdroj upozornil orgány Českého olympijského výboru na prokazatelné porušení této exkluzivity, a to ve své komunikaci s marketingovou agenturou Česká olympijská. Nejde v žádném případě o nátlak, ale o věcné jednání obchodních partnerů v souladu s obecně platnými zásadami sportovního marketingu.

Alexej Bechtin
tiskový mluvčí
Plzeňský Prazdroj, a.s.
www.prazdroj.cz

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání