Stanovisko Plzeňského Prazdroje k aféře se zneužíváním olympijských symbolů
Ve sportu obecně a na Olympiádě zvlášť platí zásada fair-play. Jakékoli pokusy pomocí právnických kliček nebo jinak obcházet tuto zásadu i daná pravidla hry jsou politováníhodné. Značka Pilsner Urquell jako generální partner Českého olympijského týmu výrazně přispívá k náročné přípravě českých olympioniků. Podle Olympijské charty a podle striktně stanovených a pečlivě monitorovaných pravidel MOV jí za to náleží exkluzivita na využití olympijských symbolů v komunikaci. Plzeňský Prazdroj upozornil orgány Českého olympijského výboru na prokazatelné porušení této exkluzivity, a to ve své komunikaci s marketingovou agenturou Česká olympijská. Nejde v žádném případě o nátlak, ale o věcné jednání obchodních partnerů v souladu s obecně platnými zásadami sportovního marketingu.
Alexej Bechtin
tiskový mluvčí
Plzeňský Prazdroj, a.s.
www.prazdroj.cz
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání