Anheuser-Busch mění strategii, zaměří se i na lihoviny
Pivovar Anheuser-Busch oznámil první významnou změnu strategie, která spočívá v posunu k výrobě lihovin. Největší americký pivovar se totiž delší dobu potýká s poklesem tržeb v hlavní divizi, a proto hledá další možnosti růstu. Anheuser-Busch si už v září založil dceřinou společnost Long Tail Libations a nyní začíná zkoušet nový produkt s názvem Jekyll & Hyde. Ten se skládá ze dvou likérů v oddělených lahvích, které se před konzumací nalijí do jedné sklenice. Nápoj se ale zatím dá koupit jen ve čtyřech amerických městech. V lahvi označené jako Jekyll je sladký, jasně červený nápoj s chutí lesního ovoce. Naopak láhev Hyde obsahuje tmavou tekutinu z bylin, která, když se nalije do složky Jekyll, zůstává plavat na povrchu. Příliš spokojeni zřejmě nejsou ani investoři, podle nichž přichází krok pivovaru příliš pozdě. Navíc prý jde jen o nepatrný krůček. Pokles tržeb registrují i další pivovary, které doplácejí na změnu priorit mezi spotřebiteli. Mnoho lidí se v poslední době odklání od piva a přechází ke koktejlům a vínu. (zdroj: Hospodářské noviny)
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání