úvod
homepage

Radegast zvolil pohyb vytisknout článek

Přidáno: 27. října 2005  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 0x
Nový kreativní koncept doprovázený sloganem "Život je hořký. Bohudík" podpořila značka Radegast z portfolia Plzeňského Prazdroje mobilní venkovní kampaní na formátech mobilboard a cityboard v jedenáctce měst severní Moravy. Na téměř stovce vozů městské dopravy bylo např. využito pohybu dveří k naznačení přípitku dvou sklenic. Outdoorová reklama byla zároveň zastoupena nosiči formátu citylight na zastávkách v kampani využitých linek MHD. O kreativitu se postarala agentura Rust2, realizaci a produkci zajistil Mobilboard a plánování Universal McCann. (zdroj: mam.cz)
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání