úvod
homepage

Polská Kompania Piwowarska s rekordním výstavem vytisknout článek

Přidáno: 12. října 2005  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 0x
Kompania Piwowarska SA je prvním producentem piva v Polsku, kterého výstav za období 12 měsíců překročil 11 milionů hektolitrů (čili 2,2 miliardy půllitrových lahví). Rekord firma dosáhla za období od října 2004 do konce září tohoto roku. Za těchto dvanáct měsíců společnost prodala spotřebitelům více než 11 mil. Hl piva vařeného ve třech pivovarech: v Poznani, Tychach a Białymstoku. V předešlém roce (v analogickém období tj. od října 2003 do konce září 2004) odbyt Kompanii Piwowarské byl ve výši 9,7 mil. hl. Za úspěšné výsledky prodeje Kompania Piwowarska vděčí dobrému portfoliu značek. Podle údajů společnosti ACNielsen ze srpna tohoto roku, tři největší značky piva v Polsku jsou právě z varen Kompanii Piwowarské. Na prvním místě již léta vévodí značka Tyskie, které tržní podíl (dle údajů ACNielsen) v srpnu překročil 13,4%. Pozice „vícelídra“ – rovněž už mnoho měsíců – patří značce Żubr, které podíl dosahoval v srpnu 10,4 %. Třetí místo získala značka Lech, jež zabírá 6,1% pivního trhu, a předstihla tak značku Żywiec. Výtečně se daří na trhu i zbývajícím pivům Kompanii Piwowarské: Redd's je nevyhlášeným lídrem piv ochucených. Jeho podíl na celém polském pivním trhu ACNielsen ohodnotil v srpnu 2005 na 1,3%. Každým měsícem roste i odbyt nejmladší značky - Dog in the Fog (dle ACNielsen 0,7%). V čele speciálních piv se drží Dębowe Mocne (2,8% trhu). (zdroj: Kompania Piwowarska)
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání