Prodej značky Zubr opět vzrostl
Přerovský pivovar Zubr prodal za prvních osm měsíců letošního roku celkem 202 400 hl, což bylo o dva tisíce hektolitrů více než v roce minulém. Jako úspěch slaví vedení to, že prodej piva Zubr roste na domácím trhu, přestože zde obecně prodej klesá zhruba o tři procenta meziročně. Poptávka a prodej rostly podle vedení pivovaru hlavně u piva bez alkoholu. Zatímco v celorepublikovém měřítku se odbyt nealkoholického piva zvyšuje asi o čtvrtinu, odbyt nealkoholického Zubra free narostl loni na více než dvojnásobek. V roce 2005 v Přerově prodají kolem osmi tisíc hektolitrů, loni to bylo 7 200 hl nealkoholického piva. Zubr Free se vyrábí klasickou technologií z mladiny se sníženým obsahem zkvasitelných cukrů. Proces zkráceného kvašení probíhá na otevřené spilce a dokvašování v ležáckých sklepech. Úspěšný byl také prodej výčepního piva představující necelých 163 tisíc hektolitrů, se kterým pivovar Zubr setrvává na pozici nejsilnější značky v Přerově a blízkém okolí, s tržním podílem vyšším než padesát procent. Prosazovat se pivovaru daří také vícestupňová piva Zubr Gold a Zubr Premium. V loňském roce vystavil přerovský pivovar 282 tisíc hektolitrů piva, za které utržil 469 milionů korun. (zdroj: Mladá fronta DNES)
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání