Pivovary vymýšlejí nové chutě
Pivovarnické společnosti zaznamenávají v západní Evropě a v USA stagnující odbyt klasických piv. Marketingoví manažeři proto prosazuji trend nových chutí, nových designů a především celkově inovovaného přístupu k prezentaci jednotlivých značek piva. Například belgickému InBev klesla produkce v západní Evropě o 3,7 a v USA o 2,3 %, na rozdíl od více než sedmiprocentního růstu ve střední a východní Evropě. Anheuser Busch například zavádí nový sladový nápoj Tilt, do kterého přidává kofein, guaranu nebo žen-šen. Spolu s Heinekenem zavádí aluminiové lahve štíhlejšího tvaru, které mohou zaujmout i mladé lidi v barech. Mix zvaný Bistro zase s nápojem ze zrní kombinuje džus. Britský Scottish & Newcastle zase na trh přišel s podáváním doslova promrzlého piva ze zvlášť upravených píp. Miller sází na značku - organizuje ochutnávkovou kampaň podpořenou spoty v médiích, kde srovnává své pivo s Budweiserem. Heineken si letos kromě inovací v designu k propagaci zajistil Brada Pitta a Johna Travoltu. Pivovary si uvědomují, že lidé jsou ochotni si za víc peněz dopřát větší vzrušení z rafinovaných koktejlů a dříve nevídaných příchutí a vůní, které jim mohou nabídnout. (zdroj: iHNED)
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání