Náchodský pivovar se s hostinskými většinou domluví
Náchodský pivovar se stará o správné zacházení s výčepním zařízením. Jeho pracovníci navštěvují restaurace a v rámci obchodní spolupráce či pravidelné údržby poskytují personálu odborné rady, jak si s nástrahami řemesla poradit. Obchodní zástupci si všímají celkové úrovně služeb zákazníkům a provozu v restauracích, kde se točí pivo značky Primátor. O poradenství, které se týká správného točení piva, nastavení tlaku či chlazení, se zase starají technici pivovaru. Hostinským také náchodský pivovar poskytuje manuál o správném zacházení s výčepním zařízením. Problémům se pracovníci pivovaru snaží čelit také tím, že odběratelům poskytují zdarma sanitaci a další údržbu výčepních zařízení. Pokud zjistí pivovar nedostatky, většinou se s provozovatelem na nápravě hladce domluví. Rozvázání smlouvy s partnery plyne z neplnění základních obchodních podmínek, jako je neplacení zboží. Co se týká kvality piva, spíše pracovníci náchodského pivovaru hostinským poradí, jak to zlepšit. Většinou se s nimi bez problémů domluví. (zdroj: Mladá fronta DNES)
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání