úvod
homepage

Reklama Budvaru zabrala vytisknout článek

Přidáno: 4. srpna 2005  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 0x
Britští podnikatelé Robert Sheldon a Dave Giddens alias Bob & Dave. Jako obchodníci cestují po celém světě a všude svérázně propagují Budvar a Česko. Potkat je zatím můžeme na londýnském letišti, francouzské Riviéře, v New Yorku nebo na hokeji ve Vídni. Taková je nová reklamní kampaň pivovaru Budvar. Kampaň se rozjela na podzim 2004 v televizi spoty na plovárně, kde Dave vysvětluje Bobovi, kdo jsou Češi. Záměrem bylo oživit značku, vzbudit emoce hrdosti a sebevědomí národa i jinde než ve sportu a upozornit na kvalitu a exkluzivitu piva. Boba s Davem pro pivovar vymyslela Agentura Kaspen. Kampaň plní účel, znalost značky vystoupala čtyři měsíce po zahájení mezi premianty. Znalost reklamy vzrostla z 39 na 69 procent a znalost značky na 80 %, na úroveň Pilsner Urquell a Gambrinus. Firma využila toho, že Budvar byl dříve spíše vývozním pivem, takže ho znají v zahraničí, a tak nechá cizince, aby ho chválili. Reklama říká: Toto je pýcha národa. Ti Češi se mají, mají hezké holky, sportovce, kapry a zázračné pivo. Bob a Dave mají své webové stránky, nové spoty a fanoušky. (zdroj: Mladá fronta DNES)
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání