O značku Ostravar je zájem
    
  
      
  
    
     
  
  
                Pivovar Ostravar ze společnosti Pivovary Staropramen investoval  deset milionů korun do modernizace své stáčecí linky. Jde o investici, která souvisí s přípravou pivovaru na hlavní sezónu a rostoucí poptávkou po značce Ostravar. Před prázdninami byl v pivovaru na 14 dní přerušen provoz ve stáčírně lahví a nainstalovala se zde supermoderní nová prohlížečka prázdných lahví. Zařízení bylo vyrobeno v Německu a kontroluje láhve před jejich naplněním. Kromě investic do modernizace výrobních zařízení se Ostravar připravil na vrchol hlavní sezóny tím, že se snaží o rozšíření letních zahrádek v Ostravě a začátkem července zahájil novou billboardovou kampaň. Pivovar Ostravar je největším regionálním producentem piva v Moravskoslezském kraji. Loni vyrobil 575 000 hektolitrů piva, což je nejvíce v jeho novodobé historii. V roce 2003 uvařil 475 000 hektolitrů piva. Letošní prodej má opět vzrůst. (zdroj: Haló noviny)
    
  
      Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
| Celkem 0 komentářů | Komentovat | 
Vyhledávání
      
