Tácek Prazdroje zvítězil
První místo mezi 118 soutěžícími v akci Pivní tácek roku 2005 (sběratelský server Pivni-tacky.cz) získal propagační předmět Plzeňského Prazdroje, který na lícové straně zobrazuje „zeleného pivního šmejda". Tato postavička znázorňuje škodlivé bakterie a kvasinky, které se mohou dostat do piva z nečištěných pivních trubek. Rubová strana tácku prezentuje zábavnou formou tematiku nutnosti čištění pivních trubek, tzv. sanitace. Tento pivní tácek byl vyroben a je distribuován v rámci akce Plzeňského Prazdroje, která si klade za cíl podpořit mezi návštěvníky restaurací znalost toho, jak může výslednou kvalitu piva ovlivnit hostinský. Jen na hostinském totiž záleží, zda každý týden provádí sanitaci a nabízí tak svým hostům pivo ve stejně vysoké kvalitě, v jaké opouští pivovar. Porota ocenila vysokou informační hodnotu tohoto tácku. Odlehčenou formou informuje konzumenty piva o důležitosti pravidelného čištění pivních trubek a nabádá je: Hlídejte si svého hostinského!" Pivní tácky již nejsou jen podložkou pod sklenici piva či ceněným sběratel skýmartiklem, ale mohou sehrát i významnou roli v komunikaci se zákazníky. Součástí kampaně Plzeňského Prazdroje na podporu sanitace pivních cest jsou i reklamní „noviny" Čistá trubka. Jsou distribuovány do vybraných restaurací, které čepují piva z portfolia Plzeňského Prazdroje a s humorem vysvětlují význam čištění pivních trubek. (zdroj: czecot.cz)
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání