úvod
homepage

S létem přicházejí investice do podpory prodeje piva vytisknout článek

Přidáno: 6. června 2005  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 0x
Letošní léto slibuje pivu zvýšené investice do podpory on-trade a masivní investice do podpory v maloobchodu. Starobrno letošní rok zahájilo TV kampaní „Horymír a Šemík“, navazující na předchozí dva TV spoty, založené na brněnském hantecu. Hlavní aktivita léta ale startuje 1.6.2005. Bivoňova trofej bude silně podpořena TV spoty a potrvá do konce srpna. Princip je velice jednoduchý. Každý konzument, který si koupí speciální balení piva Starobrno Medium (multipack 10 lahví), zároveň obdrží poukázku na pět čepovaných piv značky Starobrno. Pivovar Starobrno, jehož největší letošní novinkou bylo květnové uvedení produktu Heineken 0,5 l ve vratné lahvi, na trend masivní podpory v maloobchodu reaguje a v podpoře značek používá především dárky jako pivní sklenice, sérii Truck model aut, vstupenky na akce podporované společností apod. Poměrně výraznou podporu ve formě referenčních letních zahrádek a nadstandardních propagačních materiálů mají pro toto léto nachystány Pivovary Staropramen. S vybranými sezónními zákazníky pořádá letní party Staropramen. Další aktivity v on-trade souvisejí především se zaměřením na spotřebitele v on-trade provozovnách v rámci partnerství značky Staropramen a festivalu Rock for People a podpory Slavností pivovaru Staropramen / Ostravar. S masivní podporou v off-trade počítá i Prazdroj. Léto je nejvýraznějším obdobím pro prodej například plechovek. Proto je nejaktivnější v promotion těchto balení značka Velkopopovický Kozel – vzhledem k jejímu zaměření na určenou cílovou skupinu a na její segment trhu. Kozel mění před létem svou „plechovkovou tvář“. V regálech obchodů je již od 1. května nový obal: speciálně pro tuto letní promotion byl pozměněn design plechovky. Navíc značka připravila celonárodní spotřebitelskou soutěž „Zakotvi u Kozla a vyhraj!“ Spotřebitelé se tak mohou po zakoupení soutěžního balení plechovek zapojit prostřednictvím SMS do soutěže o netradiční ceny. Akce probíhá do 31. 7. 2005. Současně se uvádí na trh „řezaný“ multipack se sedmi lahvemi piva Velkopopovický Kozel Světlý, dvěma lahvemi Velkopopovický Kozel Černý a dárkem: novou originální sklenicí Velkopopovického Kozla. Limitovaná edice sezonního multipacku je od začátku května v nabídce v obchodní síti po celé České republice. Multipack zvolil i Budějovický Budvar. Jde o 10-pack výčepního piva (9x láhev 0,5 l + 1 zdarma) v letním balení. Od letošního jara se na pultech také objevila novinka v podobě výčepního piva v plechovce (0,5 l). Jako každý rok i letos připravujeme řadu hudebních a společenských akcí v prostorách pivovaru Budvaru. Víčkovou strategii“ na léto zase zvolil Staropramen. Promotion v oblasti off-trade s otvíráky Staropramen ve formě soutěže bude probíhat do konce července. Soutěž spočívá ve sbírání víček s minimálně osmi důvody, proč pít Staropramen. Spotřebitelé mohou obdržet novou verzi ,mluvícího‘ otvíráku. (zdroj: MaM)
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání