Prazdroji se podařilo s Friscem prorazit
Plzeňský Prazdroj naplnil své plány a za rok od uvedení nízkoalkoholického sladového nápoje Frisco jej na českém trhu prodal více než 10 000 hl. Frisco prorazilo zejména mezi mladými konzumenty. Nápoj s citronovo-jablečnou chutí vyrábí Prazdroj podle plzeňské receptury v polské Poznani. Jde o první značku Prazdroje mimo tradiční výrobu piva. Ve světě je tato produktová kategorie, určená pro mladé lidi od 18 do 30 let, velmi silně rostoucí. Právě ve věkové kategorii do 30 let objevila firma velký prostor. Frisco je určeno výhradně pro český trh. Většina vyspělých zemí už nápoj typu tzv. ciderů na trhu má. Frisco není ochucené pivo, ale jeho základem je ječmenný slad. Místo chmele se ale používají přírodní aromata. Cena třetinkové lahve je v obchodech kolem 25 korun, v klubech a restauracích se pohybuje mezi 35 až 40 korunami. Polský pivovar, který patří stejně jako Prazdroj do jihoafrické skupiny SAB, už produkuje čtyři roky podobný typ nápoje Redd's, což je ovocné pivo, které ale chmel obsahuje. Stejný nápoj Redd's zavedl letos SAB v Rusku. (zdroj: MaM)
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání