Míchané pivní nápoje tuzemské spotřebitele nezajímají
Mixované pivní nápoje mají podle tuzemských pivovarníků zřejmě na trhu své místo i budoucnost, zatím ale české konzumenty neoslovily. V sousedním Německu se přitom za první čtvrtletí propadl prodej piva o 3,5 %, mixy například s limonádami však šly nahoru téměř o pět procent. Domácí firmy se však spíše věnují pivu klasickému. Např. pivovar Starobrno v dohledné době neuvažuje o projektech, jako jsou mixované pivní nápoje s limonádami. Český trh je totiž velmi konzervativní, což dokazuje také velmi nízký import piva. Novinky pak domácí klienti v drtivé většině odmítají. Nutnost výroby mixů piva s nealkoholickými nápoji necítí ani Pivovar Vyškov. Ředitel Jiří Piňos sice nevyloučil, že za rok bude jiná situace, ale firmu živí klasické desítky a dvanáctky. Podle ředitele Pivovaru Černá Hora na Blanensku Ivo Štorka mají mixované nápoje s pivem stoprocentně budoucnost. Firma je podle něj zatím obchodně zkoumá a v případě rozhodnutí o výrobě může využít svou výhodu producenta nealkoholických nápojů. Ředitel pivovaru Litovel Miroslav Koutek sice neví, co bude za 20 let, ale míní, že nyní není pro mixy piva spolu s nealkoholickými nápoji na českém trhu mnoho prostoru. (zdroj: mam.cz)
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání