Kompania Piwowarska lídrem pivovarnictví v Polsku od června 2004
Prodej piva Kompanii Piwowarskiej ve čtvrtém čtvrtletí roku 2004 narostl ve srovnání s předchozím rokem o 12.9 %. Dosaženým výstavem 2,267 milionů hektolitrů, Kompania Piwowarska zaznamenala na polském trhu špičku prodeje ze všech pivovarů působících v Polsku. Z těchto výsledku vyplynulo, že Kompania Piwowarska je lídrem polského pivovarnického průmyslu již od druhého kvartálu roku 2004. Mohutný nárůst prodeje produktů Kompanii Piwowarskiej se zobrazil i na podílu na polském pivním trhu, jež ve čtvrtém čtvrtletí roku 2004 byl 38,9 %. Tuzemský odbyt Kompanii Piwowarskiej za celý loňský rok byl 9,96 mil. hektolitrů, což znamenalo narůst o 9.1 % v porovnáním s předchozím rokem (v r. 2003 - 9,13 mil. hl). Za celý rok 2004 tak Kompania Piwowarska zabrala 36,4-procentní podíl na pivním trhu Polska. Firma hodlá nadále navyšovat podíl na zdejším trhu. Mezi piva vyráběná společností se nachází tři z nejpopulárnějších polských značek: Tyskie, Zubr a Lech. (zdroj: www.browar.biz)
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání