Starobrno zvedlo prodej piva
Pivovar Starobrno ohlásil za rok 2004 nárůst prodeje piva a ostatních nápojů o 4 % na 981 000 hektolitrů. I přes deštivé jaro a chladné léto udržela firma zhruba pětiprocentní podíl na tuzemském trhu. Tržby včetně spotřební daně vzrostly oproti roku 2003 téměř o desetinu na 1,31 miliardy korun. I když odbyt značek Starobrno a Hostan právě kvůli špatnému počasí mírně klesl, nahradilo jej zavedení značek Zlatý Bažant a Heineken do nabídky společnosti. Znamenalo to mimo jiné asi 104 miliony korun v tržbách. Tento takzvaný produktový mix zůstane i jednou z obchodních strategií pivovaru v dalších letech. Loňský export piva značek Starobrno i Hostan se mírně zvýšil na 53 000 hektolitrů. Produkci pro Slovensko přitom již zajišťuje sesterská Heineken Slovensko a. s. Exportní tržby dosáhly loni 55 milionů korun a firma připravuje rozšíření prodeje v USA přes síť Heinekenu. (zdroj: Rovnost - Brněnský a jihomoravský deník )
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání