Pivovar Zubr vystavil téměř 300 000 hl
Přerovský pivovar v roce 2004 prodal 283 tisíc hl piva, za které utržil 370 milionů korun. Nejvíce se prodalo piva v sudech, a to 146 000 hl. Většinu produkce sudového piva bylo zkonzumováno na tuzemském trhu, narozdíl například od piva v plechovkách, které je z velké části určeno na export. Přesto měl Zubr v plechu úspěch také doma, o čemž svědčí 20procentní nárůst jeho celkového odbytu až na 34 000 hl za rok. Jako úspěšný hodnotí pivovar také prodej poměrně mladého produktu, kterým je jedenáctka Zubr Gold. Byla uvedena na trh před třemi roky a nyní již lze říci, že si získala své místo na slunci. Situace odpovídá i oblibě jedenáctek obecně. Zajímavý je také vývoj prodeje nealkoholického piva Zubr Free, které pivovar zařadil do svého produktového portfolia jako doplňkový produkt, jehož výroba představovala několik stovek hektolitrů. Dnes se jeho roční odbyt blíží deseti tisícům hektolitrů. V roce 2004 vzrostl prodej nealkoholického piva na dvojnásobek především díky rozšíření distribuční sítě. (zdroj: Nové Přerovsko)
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání