úvod
homepage

Ruské pivovary v TV zůstávají vytisknout článek

Přidáno: 11. března 2005  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 0x
Omezení televizních reklam na pivo od 1. ledna 2005, která schválila ruská Státní duma již loni v létě, se ruských pivovarů zatím nedotkla. Analytici očekávali razantní snížení objemu reklamy o 40-50 % a nárůst BTL a venkovní reklamy. Reklama na pivo je v Rusku zakázána mezi 7.-22. hod a nesmí v ní vystupovat lidé ani zvířata. Podle údajů z médií však objem reklamy zůstal na přibližně stejné úrovni jako minulý rok. Dle zástupců pivovarnického průmyslu přijetí změn v zákoně pivovary nedonutí z televize odejít. (zdroj: Marketing & media)
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání