Citrónové a fernetové pivo se neujalo
Pivo s příchutí citronu nebo fernetu se ještě před dvěma lety objevovalo na pultech supermarketů. Experiment se však nápojářské skupině Drinks Union nevydařil a po dvou letech tato piva z trhu stáhla. Ochucená piva začal ústecký pivovar vyrábět v roce 2000. Poprvé se pivo objevilo v hypermarketu Makro, kde pivovar pro velkoodběratele připravil speciální akci. Ti, co nakoupili určité množství, dostali vybavení barů včetně obrazů. Obrázky byly nazvány Pivní kamasútra. Láhev fernetového piva představovala při souloži muže, citronové pivo ženu. Zachyceny byly v různých polohách. Pivo v třetinkách stálo v supermarketech 16 korun, na diskotékách a barech, kde se hlavně objevovalo, pak přišlo na 25 korun. Po dvou letech Drinks Union tato piva stáhl z prodeje. Konzumenti prý nebyli na novinky připravení. Dalším důvodem byla nedostatečná reklamní podpora. (zdroj: Mladá fronta DNES)
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání