Bernard pokračuje v billboardové kampani
Billboardová kampaň pivovaru "Svět se zbláznil, držte se..." pokračuje v listopadu 2004 aktuálním tématem "Odposlech" a navazuje na předešlá témata, která grafickou zkratkou vyjadřovala názor pivovaru na aktuální a ne zcela normální dění ve společnosti doma i ve světě. Jedním z témat této kampaně byla na jaře 2004 například i neúspěšná účastnice soutěže Superstar Anna Gleisnerová známá jako "Česká Dajdou". Posláním billboardu "Odposlech" je podle vedení humpoleckého pivovaru - samozřejmě vedle propagace piva Bernard - upozornit na praxi, ohrožující soukromí každého z nás. Policista s hrníčkem prý představuje podnět k zamyšlení nad rostoucí hrozbou nekontrolovatelných policejních odposlechů, nad možnou ztrátou osobní svobody.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání