Teď se nosí Radegast
Společnost Plzeňský Prazdroj, vlastník nošovického pivovaru, v období od 1.11.2004 do 31.10.2005 realizuje spotřebitelskou soutěž s názvem „Teď se nosí Radegast“. Základem je zakoupení multibalení lahvového piva Radegast Originál. V každém balení spotřebitel nalezne jeden samolepicí obrázek se stíracím políčkem, pod nímž se skrývá speciální herní kód. Soutěžních obrázků existuje celkem pět druhů. Každý z nich nese jeden herní kód, který může či nemusí být výherní. Úkolem soutěžícího je odeslat z mobilního telefonu zprávu SMS s tímto herním kódem, adresou a dalšími údaji. Obratem pak obdrží odpovědní SMS, která prozradí, zda měl štěstí a může očekávat pěkné triko s dlouhým či krátkým rukávem nebo mikinu značky Radegast.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání