Frisco získalo ocenění za obal
Pokud platí pravidlo, že obal prodává, pak je sladový osvěžující nápoj Frisco na správné cestě. Atraktivní zpracování designu lahve i kartonu nového výrobku Plzeňského Prazdroje totiž zabodovalo v národní soutěži o nejlepší obal. Soutěž Obal roku 2004 vyhlásila profesní asociace SYBA. Frisco, které bylo na trh uvedeno v květnu letošního roku, tak získalo první významné ocenění od externích odborníků. Frisco, na první pohled upoutá svým elegantním tvarem. Čiré sklo, ze kterého je láhev vyrobena, dává vyniknout jiskřivě zlatavé barvě nápoje. Její elegantní tvar s dlouhým hrdlem spolu s jedinečným twist-off uzávěrem podtrhuje maximální orientaci na zákazníka a pohodlí při konzumaci. Propracovaný design jednotlivých částí etiket, který byl speciálně vyvinut společností Cocoon, tvoří jednotný celek, který svými výraznými barvami dokonale doplňuje estetický dojem. Zvláštností těchto etiket je samotné slovo Frisco, pro jehož tisk byla použita UV barva: způsobuje jeho světélkování při konzumaci v prostředí s UV osvětlením, například v barech a na diskotékách, kam je nápoj především dodáván. Design přepravního kartonu Frisco na 24 lahví využívá stejných grafických prvků jako láhev a také prvků doprovodné reklamní kampaně (vizuály ovoce). Konstrukční zajímavostí je dvojitý výsek v horní části kartonu, který může, i díky své jednoduché manipulaci, sloužit přímo v obchodě jako prodejní displej. Národní soutěž o nejlepší obaly byla vyhlášena obalovou asociací SYBA v červnu 2004. Celkem se soutěže zúčastnilo 58 obalů. V souladu s podmínkami účasti se přihlášené obaly dělí do pěti kategorií a hodnotí dle přihlašovatelem zvoleného hlediska. Podmínky a kritéria posouzení jsou analogická s podmínkami platnými v soutěži WorldStars for Packaging Awards pořádané World Packaging Organisation.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání