Zlatopramen je plněn i do malých plechovek
Společnost Drinks Union zaznamenala v prvních letních měsících nárůst prodeje nejen lahvového a točeného piva, ale rekordního nárůstu dosáhl i odbyt piva v plechovkách. Prodej plechovek 0,5 l Zlatopramen 11 se ve srovnání s rokem 2003 ztrojnásobil. Už například během chladného června se prodalo 134 000 půllitrových plechovek Zlatopramenu. Zástupci společnosti vidí hlavní příčinu úspěchu v úspěšné celonárodní reklamní kampani na pivo Zlatopramen 11, ve výrazném designu plechovek, ale zejména v klasickém výrobním postupu dodržovaném při vaření piva. Na letní sezónu začala severočeská firma plnit Zlatopramen i do 0,33 l plechovek. Důvod, proč se zde rozhodli rozšířit balení v plechu o 0,33 l je prý ten, že ve 0,33 l plechovce se pivo rychleji zkonzumuje a nezteplá. V parných dnech se doporučuje pít méně avšak pravidelně. Design nových menších plechovek je zcela totožný s 0,5 l.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání