Pivo Šariš i za oceánem
Slovenské pivo Šariš sklízí úspěchy i za oceánem. I když se pivovar Šariš se svými značkami orientuje především na slovenské spotřebitele, dostalo se pivo Šariš i na americký trh. V tomto roce se ho v USA prodalo víc než 300 hektolitrů. Mezinárodní ocenění kvality, které v posledním období Šariš získal, mají pro americké konzumenty velkou váhu. I díky nim řadí Šariš mezi exkluzivní značky. Samozřejmě, že se na americký trh zatím Šariš nedováží ve velkém, ale ohlasy od konzumentů jsou velmi pozitivní.
Pivo Šariš distribuuje na americký trh „bardejovský“ Američan Ján Frický. Zatím je k dostání ve státech Connecticut, Pensylvánie, Ohio, Illinois, Arizona, Georgia. I když většinu jeho konzumentů tvoří američtí Slováci, nepijí ho jen oni, ale i Poláci a Američané. Jak řekl Ján Frický: „ V USA existují „Beer cluby“, které jsou jen pro členy a tady je Šariš přítomný. Američané řadí Šariš do kategorie super prémiových piv. Situace v USA je odlišná od evropského trhu. Najdete zde jen velmi málo ležáků a jejich cena je poměrně vysoká. Šariš je díky dovozu přítomný i na společenských akcích amerických Slováků. Nedávno v USA vystupovali Senzus i Vidiek. Pravidelně se každý rok v listopadu koná Československý rokový festival, kterého se účastní přibližně 3000 lidí. Minulý rok se zde za tři dny konání vypilo 8000 láhví Šariše.“ V nejbližší době se plánuje rozšíření dovozu piva Šariš i do dalších států, jako například Michigan a New York.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání