Reklama na německé pivo Beck v Austrálii
Hodnocení: 3 Hodnotících: 22 Zobrazeno: 6479x
Jednotlivé státy USA jsou známé tím, že vydávají šílené zákony. Tak například v roce 1978 stát Illinois zakázal dávat domácím zvířatům zapálené cigarety. Zákon ze Shulter City z roku 1981 považuje za nelegální, aby se nahé ženy zúčastnily hazardních her.
Agentura: Clemenger BBDO, Sydney
A co má toto všechno společného s reklamou na Beck´s? Clemenger BBDO, australská agentura dala do protikladu tyto zákony k německému zařízení o čistotě piva z roku 1516, které vyžaduje, aby se pivo vařilo jen z vody, chmele, sladu a kvasnic. A „Some laws aren´t made to be broken“, tedy „Některé zákony nejsou vydány tak, aby se porušovaly“. Touto kampaní se téměř hravě daří toto nařízení o čistotě piva zprostředkovávat. Čtenář se prostě musí s obsahem tohoto amerického zákona a starým německým zákonem z roku 1516 vyrovnat. Neznám žádnou jinou reklamu, která by toto slavné nařízení o čistotě piva, na které jsou němečtí pivaři nad míru hrdi, zprostředkovala tak vtipně, ale zárověň působivě.
Reklamní plakát na pivo Beck v Austrálii
Australská reklama na Beck´s je dodatečný příklad : Muž, který v rozporu se zákonem zkouší spolknout přejetého tvora. Nebo kočka, která kouří tlustý doutník. Humor v reklamě na pivo Beck´s v Austrálii (ne v Německu!! ) ukazuje, že to není nemožné. Ale v Německu se příznačně říká „Vážný jako pivo“ a ne „Veselý jako pivo“. Možná proto je v německé reklamě na pivo tak málo humoru.
OHODNOCENÍ : ****
Pivovar: Pivovar Beck Co., Bremen
Agentura: Clemenger BBDO, Sydney
**** jednoduše skvělé
*** nadprůměrné
** ujde to
* smažme to
Text byl původně publikován v loňském roce v měsíčníku BrauIndustrie ( Pivovarnictví) a se svolením redakce použit ve volném překladu.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |