úvod
homepage

Nealkoholické pivo je „in“ vytisknout článek

Přidáno: 31. května 2004  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 0x
Tuzemští spotřebitelé piva zřejmě mění zvyky. V posledních letech totiž roste jejich zájem o nealkoholické pivo. Tuto skutečnost mohou potvrdit majitelé restaurací i jejich personál. Nejčastěji žádají nealko pivo řidiči. Hodně si ho ale objednávají také lidé, kteří se v restauracích stravují. Odbyt nealkoholického birellu z nošovického pivovaru stoupl během loňského roku o 120 %, tak rychle nerostl prodej žádné jiné naší značky. Právě birell je nejznámějším nealkoholickým pivem na českém trhu. Loni se ho prodalo téměř 133 000 hl, třetina z tohoto množství směřovala na Slovensko. Nealkoholická piva vaří i další producenti. Například Pivovary Staropramen a.s., jejichž součástí je pivovar Ostravar, nabízejí značku rallye. U zákazníků ale jednoznačně vede birell. Větší proslulost si jinak vydobyl už jen dovážený clausthaler, který prodává pivovar Krušovice. Zájem o nealko dle odborníků souvisí se změnami spotřebitelského chování lidí, s měnícím se životním stylem a také se zpřísněním podmínek pro řízení aut.
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání